استقبال گردشگران از کاهش قیمت بلیط هواپیما در مسیر مسقط- صلاله

شرکت ملی هواپیمایی عمان ایر تایید کرده است که رزرو پرواز به صلاله در فصل خریف در مقایسه با فصل گذشته 20 درصد افزایش یافته است. افزایش تقاضا نتیجه دستورالعمل های سلطنتی برای ارائه یارانه مستقیم در قیمت سوخت در فرودگاه صلاله است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، به این ترتیب، قیمت بلیط بین مسقط و صلاله برای سفر برگشت برای شهروندان بزرگسال 54 ریال، برای کودکان 36 ریال و برای نوزادان 10 ریال تعیین شده است.

تعیین کرایه‌ها مشکل گرانی بلیت را که در فصول گذشته شاهد بودیم، برطرف می‌کند. این امر علاوه بر حمایت از تردد شهروندان بین مسقط و صلاله، به تقویت گردشگری داخلی نیز کمک خواهد کرد.

عمان ایر اکنون شاهد افزایش پروازها به صلاله است.

شرکت هواپیمایی ملی از جولای هفت پرواز در روز به صلاله اضافه می‌کند و تعداد کل پروازها را به 11 پرواز در روز می‌رساند که در صورت تقاضای بیشتر این رقم ممکن است افزایش یابد.

اولین پرواز خریف در صلاله فرود آمد

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت فلای‌ ناس عربستان سعودی که از فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز در جده پرواز می کند، از روز شنبه سه پرواز هفتگی به صلاله را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، از 29 ژوئن، فلای ناس دو پرواز هفتگی بین دمام و صلاله و هفت پرواز هفتگی از ریاض به صلاله اضافه خواهد کرد که مجموع پروازها را به 12 پرواز در هفته خواهد رساند.

فرودگاه صلاله ظرفیت پذیرش 2 میلیون مسافر در سال را دارد و در آینده نیز ظرفیت پذیرش 6 میلیون مسافر در سال را پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *