زمین گلف الموج در بین 100 زمین برتر دنیا

زمین گلف الموج در بین 100 زمین گلف برتر دنیا قرار گرفت.  این دومین باری است که زمین گلف الموج به خاطر «یکی از بهترین طرح‌بندی‌ها» در زمره 100 زمین گلف برتر دنیا قرار می‌گیرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، زمین گلف الموج یکی از تنها دو زمین گلف در خاورمیانه است که این عنوان را کسب می‌کند.

ناصر بن مسعود الشیبانی، مدیرعامل الموج مسقط می‌گوید: «این رتبه بندی گواه سخت‌کوشی و تعهد کل مجموعه ما است. هدف اصلی ما ایجاد تجربه به‌یادماندنی برای گردشگران است. این رتبه‌بندی باعث می‌شود عمان به عنوان مقصدی عالی برای گردشگری معرفی شود»

اسطوره گلف، گرگ نورمن مسئولیت طراحی زمین گلف الموج را به عهده داشته است. از این زمین در سال 2012 و حدود دو کیلومتر در امتداد خط ساحلی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید:

زمین گلف الموج برای اولین بار در منطقه موفق شد مهر تأیید استانداردهای تور پی‌جی‌ای را دریافت کند. تاکنون، الموج گلف میزبان سه دوره از مسابقات قهرمانی آزاد عمان (تور اروپا) بوده است. همچنین، تور آسیایی عمان و مسابقات پان آسیایی هم در زمین گلف الموج تاکنون برگزار شده‌اند.

این باشگاه همچنین به دلیل تعهد بلندمدت خود به پایبندی نسبت به اصول محیط زیست و پایداری در سراسر جهان شناخته شده است و یکی از تنها 20 باشگاهی است که در سراسر جهان گواهینامه دوگانه را برای کار در زمینه طبیعت، حفظ منابع و جامعه دریافت کرده است. زمین گلف الموج دارای 173 گونه مختلف پرنده است و به پناهگاهی برای حیات وحش تبدیل شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *