آمادگی ظفار برای استقبال از گردشگران در فصل خریف

انتظار می‌رود هزاران گردشگر از سراسر جهان به منطقه جنوبی عمان، یعنی ظفار سرازیر شوند، چون فصل خریف از چهارشنبه 21 ژوئن آغاز می‌شود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، سازمان فرودگاه‌های عمان اعلام کردند که فرودگاه صلاله بیش از 2 هزار و 500 پرواز را بین 21 ژوئن تا 21 سپتامبر 2023 خواهد داشت.

فرودگاه صلاله از 21 ژوئن تا 21 سپتامبر سال جاری حدود 2 هزار و 679 پرواز خواهد داشت.

این پروازها شامل 1 هزار و 456 پرواز داخلی و 1 هزار 223 پرواز بین المللی است. سلام ایر با الهام از روح عمان و مردم آن، اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت مستقر در عمان است که روز یکشنبه از معرفی پروازهای بدون توقف جدید که صلاله و بحرین را در خریف به یکدیگر متصل می‌کند، خبر داد.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل سلام ایر، کاپیتان محمد احمد گفت: «ما مفتخریم که در پاسخ به دستور سلطان هیثم بن طارق به مقامات مربوطه، راه اندازی یک مسیر پرواز بدون توقف جدید بین صلاله و بحرین در فصل خریف را اعلام کنیم. یارانه مستقیم قیمت سوخت در فرودگاه صلاله، معادل قیمت سوخت در فرودگاه بین المللی مسقط است.»

کاپیتان محمد احمد افزود: «تعریف پروازهای بدون توقف بین صلاله و بحرین از بخش گردشگری  حمایت و به تحقق چشم انداز بلندپروازانه 2040 عمان کمک می‌کند».

در همین حال، شهرداری ظفار یک مجمع با شرکای استراتژیک برای بحث در مورد فعالیت‌های «فصل ظفار خریف 2023» به عنوان بخشی از مشارکت مداوم بین شهرداری و موسسات بخش خصوصی ترتیب داده است.

این مجمع تحت نظارت سید مروان بن ترکی آل سعید، فرماندار ظفار برگزار شد که از نهادهای بخش خصوصی و شرکای استراتژیک تجلیل کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *