قرارداد شرکت جلفار با شرکت توسعه نفت عمان

شرکت پیشرو در ساخت و ساز و پیمانکاری عمان، شرکت مهندسی و پیمانکاری جلفار، قراردادی عظیم به ارزش 280 میلیون ریال توسط شرکت توسعه نفت عمان (PDO) منعقد کرده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سهام جلفار در روز یکشنبه پس از اعلام اعطای قرارداد جدید توسط این شرکت، در بورس اوراق بهادار مسقط نزدیک به 8 درصد افزایش یافت.

ارزش این شرکت در بورس و اوراق بهادار تقریباً به ارزش 280 میلیون ریال تخمین زده شده است. این قرارداد همچنین شامل یک گزینه تمدید سه ساله دیگر به ارزش 120 میلیون ریال است.

این شرکت انتظار دارد در آینده یک خط لوله پروژه مستحکم به بیش از 500 میلیون ریال، با تعداد قابل توجهی مناقصه در حال ارزیابی در طیف متنوعی از بخش‌ها و مشتریان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

جافار همچنین اعلام کرد که به کاوش در مسیرهای تقویت موقعیت مالی شرکت در یک محیط اقتصادی چالش برانگیز و بسیار رقابتی ادامه می دهد.

جلفار در بخش دیگری از بیانیه آورده است: «به عنوان بخشی از استراتژی تحول شرکت، اقدامات مستمر برای کنترل نیروی انسانی و هزینه‌های سربار و بهبود کارایی اجرای پروژه‌ها برای کاهش جریان کلی نقدینگی و بهبود نتایج مالی عملیاتی در سال 2023 آماده است.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *