نصب دستگاه شارژ خودروهای برقی در مسقط

سازمان عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد (OPAZ) دستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را به عنوان یک سرویس جدید برای سرمایه گذارانی که از محل بازدید می کنند و همچنین تشویق کارمندان به داشتن خودروهای برقی نصب کرده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این تلاش در راستای تلاش‌های دولت برای کاهش انتشار کربن و تمجید از مشوق‌های اعلام شده اخیر در این زمینه است.

عبدالمجید بن عبدالله الانصاری، مدیر کل بخش خدمات پشتیبانی در اداره عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد در این رابطه گفت: «در مرحله اول، اوپاز یک دستگاه شارژ خودروهای برقی را در پارکینگ تعیین‌شده در محل اوپاز در سال ۲۰۱۸ نصب کرد. پس از آن، به تدریج، تعداد شارژرهای برقی الکتریکی در ساختمان‌های مسقط و منطقه ویژه اقتصادی در دقم افزایش یافت.»

بیشتر بخوانید:

سازمان عمومی مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد همیشه در پی آن است که با ایجاد زیرساخت‌های پیشرفته برای پشتیبانی از استفاده از فناوری‌های مدرن، از پیشرفت‌های فنی مختلف مطلع شود. در همین راستا، به دنبال استفاده از این فناوری‌ها در دقم، هم اکنون به کارگیری تکنیک‌های هوش مصنوعی در محوطه خود را آغاز کرده است. انصاری افزود: این شرکت یک سیستم نظارت مرکزی را از دفتر خود در مسقط برای کاهش مصرف بیش از حد انرژی و آب در ساختمان‌ها اجرا کرد.

این امر به گسترش فرهنگ پایداری زیست محیطی به ویژه در بین کارکنان و بازدیدکنندگان کمک می‌کند، زیرا علاقه زیادی از سوی مناطق اقتصادی و مناطق آزاد برای تولید انرژی خورشیدی و بادی وجود دارد. بنابراین، حرکت به سمت استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی مستلزم یک تغییر فرهنگی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *