حضور عمان در نمایشگاه توریسم و گردشگری دبی

وزارت میراث و گردشگری عمان، به نمایندگی از دولت این کشور، در نمایشگاه گردشگری دبی موسوم به ای تی ام 2023 شرکت خواهد کرد. این نمایشگاه از دوشنبه 1 می 2023 آغاز به کار می‌کند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، 20 شرکت گردشگری و توریسم در نمایشگاه ای تی ام شرکت می‌کنند.

مشارکت عمان در چارچوب معرفی ویژگی‌های گردشگری استان‌ها و ولایت‌های این کشور و برجسته‌سازی برخی از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده به گردشگران است.

غرفه عمان در زمینی به مساحت 250 متر مربع در نظر گرفته شده است. این غرفه شامل مرکز اطلاعات گردشگری، چادر استقبال از مهمان و نمایشگاه صنایع دستی سنتی است. 20 قسمت مختلف هم برای مؤسسات گردشگری عمانی در نظر گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حضور غرفه‌داران در این دوره از نمایشگاه بهبود چشم‌گیری پیدا کرده است. سهم هر منطقه در نمایشگاه به شرح زیر است: خاورمیانه (15.1 درصد بیشتر)، اروپا (30.9 درصد بیشتر)، آسیا (18.6 درصد بیشتر) و آفریقا (44.7 درصد بیشتر). سهم حضور هتل‌ها و شرکت‌های فناورانه به ترتیب 23.5 درصد و 57.9 درصد است.

شعار اصلی شرکت بازارهای مسافرتی عرب‌زبان «حرکت به سمت دنیایی با کربن خنثی» است که در این نمایشگاه هم تأکید ویژه‌ای به آن شده است.

یکی از کنفرانس‌های نمایشگاه ای تی ام 2023 به موضوع کربن خنثی مرتبط می‌شود که طی آن بررسی خواهد شد چگونه روندهای مبتکرانه سفرهای پایدار می‌تواند تکامل یابد و چگونه باید استراتژی‌های رشد در بخش‌های کلیدی گردشگری را گسترش داد.

برای اولین بار، قرار است که از اقدامات شرکت‌های فعال در زمینه حرکت به سمت کربن خنثی و بر اساس میزان تأثیرگذاری آن‌ها در حاشیه برگزاری نمایشگاه تجلیل شود.

در حاشیه این نمایشگاه، 63 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد که بیش از 150 سخنران از متخصصان بخش گردشگری در آن شرکت خواهند کرد و دست‌اندرکاران و کارشناسان صنعت چگونگی اقدامات خود را برای پیشبرد فرآیند کربن زدایی در این بخش توضیح می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *