مشوق‌های جدید منطقه آزاد صحار برای سرمایه‌گذاران

منطقه آزاد صحار با ادامه رشد کسب‌وکارهای محلی و بین‌المللی جدید و در حال گسترش، نرخ‌های رقابتی خود را بر اساس مجوز تجارت عمومی  افزایش داده و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا حداکثر سه سال با نرخ تخفیفی در داخل مجموعه مستقر باشند.

به گزارش عمان چنس وبه نقل از تایمز آو عمان، شرکت‌ها می‌توانند تا 50 درصد در نرخ‌های معمولی صرفه‌جویی کنند و با استفاده از پورتال الکترونیکی صحار، بلافاصله تجارت را شروع کنند تا از طریق ثبت نام آنلاین، کلیه مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنند.

از آنجا که یکی از اهداف مسئولان منطقه آزاد صحار در سال 2023 رشد زیاد این منطقه است، در نرخ‌های خود برای مستاجران جدید و متقاضیان کار، تخفیف عمده‌ای قرار داده است تا تجارت در بندر و منطقه آزاد صحار رونق بگیرد.

آن دسته از صاحبان کسب و کار که به دنبال کار در منطقه آزاد صحار هستند، می‌توانند با شریک دفتر تجاری صحار، شرکت کورپوریت پارکز در تماس باشند تا تخفیف 15 الی 40 درصدی به مدت 3 سال مشمول‌شان شود.

 

بیشتر بخوانید:

سرمایه گذاران همچنین می‌توانند از 0 درصد مالیات بر درآمد شخصی، 0 درصد عوارض واردات و صادرات مجدد و لغو مالیات شرکتی تا 25 سال بدون حداقل سرمایه مورد نیاز برخوردار شوند. در صورت ارتباط با کورپوریت پارکز، امکان دسترسی به فضای اتاق جلسات اینترنتی و سایر خدمات شهری با قیمت مطلوب در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرهای موفقیت‌آمیز از منطقه آزاد صحار باعث شده است ارزش آن روز به روز بیشتر شود. شرکت‌هایی از بخش‌های مختلف مانند خودرو و فلزات، پلیمرها و مواد شیمیایی در این منطقه فعال هستند.

مشوق‌های لجستیکی و مالی، مانند فراهم کردن شرایط حمل‌ونقل استثنایی به بازارهای کلیدی و قیمت‌های پایین، دروازه تجاری ایده‌آلی برای کشورهای همسایه و حتی فراتر از آن‌ها پس از حضور در منطقه آزاد فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *