هتل‌های برتر عمان (قسمت اول)

تعداد گردشگران وردی به عمان همه ساله در حال افزایش نجومی است. قیمت‌های مناسب، آثار باستانی و موزه‌های متعدد و طبیعت منحصربه‌فرد، گردشگران داخلی و خارجی را ترغیب می‌کند تا از آنجا دیدن کنند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از آژانس مسافرتی دِ بروکر بَک پَکِر، انواع گزینه‌های سنتی و مدرن برای اقامت در عمان در دسترس هستند. هر چند، انتخاب محل اقامت در عمان کار آسانی نیست، چون باید از جزئیات انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌ها اطلاع داشت.

در ادامه این مطلب، به چند هتل و اقامتگاه مناسب در عمان اشاره می‌شود:

1- هتل آپارتمان نزوی: این هتل آپارتمان با اتاق‌های خصوصی، جزء ارزان‌ترین‌ها در عمان به شمار می‌رود. اتاق‌های یک تا پنج نفره در این هتل موجود هستند. تمام اتاق‌ها هم فضا و ظاهر شیک و مناسبی دارند.

2- کمپ شب‌های صحرا (دیزرت نایتز کمپ): این اقامتگاه پنج ستاره، بی نظیرترین و شگفت انگیزترین هتل عمان به شمار می‌رود که در وسط کویر واهب واقع شده است. اگر خواهان کویرگردی در یک منطقه بکر و دست‌نخورده هستید، توصیه می‌شود در چادر یا کلبه‌های این هتل خاص اقامت داشته باشید. طراحی این هتل بسیار خیره‌کننده است و اگر با همسرتان سفر می‌کنید، می‌توانید از فضای رمانتیک آنجا استفاده کنید.

3- چدی مسقط: چدی مسقط یک استراحتگاه پنج ستاره در کنار اقیانوس و بدون شک یکی از شگفت انگیزترین هتل های کل عمان است! اتاق‌های استاندارد این اتاق گنجایش حداکثر سه نفر را دارد. در هر صورت، این هتل اتاق‌های بزرگتری هم دارد. همه اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تراس یا بالکن خصوصی، تلویزیون و دستگاه اسپرسوساز هستند. علاوه بر این، این هتل دارای یکی از شگفت انگیزترین استخرهایی است که تا به حال دیده اید، یک اسپا در محل و شش رستوران مختلف! اگر می‌خواهید در عمان احساس یک سلبریتی را داشته باشید، این هتل برای شماست!

4- اینترسیتی نزوی هتل: این هتل جذاب در وسط نزوی واقع شده است و یک کمپ عالی برای کاوش در همه چیز در داخل و اطراف شهر است. اتاق های مدرن بسیار جادار هستند و دارای پنجره های بزرگ با منظره شهر هستند. در رستوران این هتل می‌توانید لاکچری‌ترین صبحانه‌ها و غذاهای بومی و بین‌المللی را امتحان کنید. این هتل حتی گزینه‌های متنوعی برای گیاهخواران دارد. پذرش هتل 24 ساعته است.

5- آپارتمان‌ لوکس در نزدیکی مرکز خرید نزوی: این آپارتمان مدرن دارای یک اتاق خواب و دو حمام است. دو مبل با قابلیت تبدیل به تخت خواب باعث شده‌اند که 4 مهمان به راحتی در هر اتاق نشیمن ساکن شوند. موقعیت مکان‌ها آپارتمان‌ از دیگر مزیت آن به شمار می‌رود که تنها 200 متر با نزوی گرند مال فاصله دارد. هزاران رستوران و کافه هم در اطراف آپارتمان واقع شده است.

6- گرند هتل صور: این هتل ساحلی زیبا در شمال صور و با اندکی فاصله از مرکز شهر واقع شده است. گرند هتل اتاق‌های مدرن و بزرگی دارد که شامل بالکون خصوصی با چشم‌انداز عالی از ساحل است. علاوه بر این، همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای هستند. بهترین ویژگی این هتل بدون شک استخر فوق العاده روی پشت بام است! گرند هتل صور مناظر فوق العاده ای دارد و به خصوص مکانی عالی برای استراحت در پایان روز و تماشای غروب خورشید است.

 

7- مهمان‌خانه رأس‌الجنز: این مهمان‌خان تنها 1 کیلومتر با ساحل لاک‌پشت‌های در معرض انقراض فاصله دارد. اگر عاشق دریاگردی و تماشای لاک‌پشت‌ها از نزدیک هستید، توصیه می‌شود این مهمان‌خانه را امتحان کنید. اگر یک خانواده پرجمعیت هستید، می‌توانید در آپارتمان‌های دوخوابه این مهمان‌خانه ساکن شوید که حداکثر برای 8 نفر فضای کافی دارد. به علاوه، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته و رستوران لاکچری هم از دیگر مزایای این مهمان‌خانه است.

8- کمپ کویری سند دیلایت: این کمپ بزرگ دارای 40 چادر و گلخانه در وسط بیابان است و کاملاً در احاطه تپه‌ها و ماسه‌های زیبا قرار دارد. این کمپ آرامشی وصف‌نشدنی به شما تزریق می‌کند و باعث می‌شود از استرس زندگی روزمره فاصله بگیرید. صبحانه هرروز صبح به صورت رایگان در دسترس است و چای و قهوه همیشه در طول اقامت‌تان رایگان سرو می‌شود. به علاوه، انواع سرگرمی‌ها و تفریحات ماجراجویانه در فضای اطراف کمپ می‌توانید انجام دهید.
بیشتر بخوانید:

9- دون کمپ تنت: دون کمپ مکانی عالی برای اقامت انفرادی، زوجی و گروهی است. در این کمپ، با ذات زیبای کویر ارتباط برقرار می‌کنید، چون کاملاً با فضای زندگی روزمره تفاوت دارد. انواع غذاها و نوشیدنی‌ها هم در این کمپ موجود است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *