ارزش 2.29 میلیارد ریالی پروژه‌های گردشگری عمان

وزارت میراث و گردشگری عمان فاش کرد که تعداد پروژه‌های در دست اجرا – طبق توافق با سرمایه‌گذاران مختلف در بخش‌های دولتی و خصوصی طی سال‌های 2021 تا 2025 – به 363 پروژه در تمام استان‌های عمان رسیده و ارزش کل این پروژه‌ها بالغ بر 2.290 میلیارد ریال عمانی است.

به گزارش عمان چنس وبه نقل از تایمز آو عمان، علاوه بر این، وزارت میراث و گردشگری با جذب سرمایه‌گذاری‌های دیگربه ارزش 700 میلیون ریالتا سال 2025، منتظر است تا سرمایه‌گذاری‌ها در بخش گردشگری در دوره فوق به بیش از 3 میلیارد ریال برسد.

این اقدامات در چارچوب تلاش‌های وزارتخانه برای ارتقای سرمایه‌گذاری در گردشگری همه بخش‌ها و همگامی با جنبش رو به رشد گردشگری در کشور است.

سلیم بن محمد بن سعید المحروقی، وزیر میراث و گردشگری اظهار داشت که تلاش های این وزارتخانه در جذب سرمایه گذاری در راستای چشم‌انداز 2040 عمان است، چون با توسعه سرمایه ارتباط است.

همچنین، وی خاطرنشان کرد که این سرمایه‌گذاری‌ها جنبه‌های مختلف  اقتصادی را با هم ترکیب می‌کند تا از حداکثر پتانسیل‌ها در عمان استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

پروژه‌هایی در دستور کار دولت عمان قرار دارند که نیازهای بازار گردشگری را برطرف می‌کنند و به ساختار گردشگری عمان تنوع می‌بخشند.

دولت عمان از هرگونه پروژه عمرانی در راستای توسعه گردشگری در استان‌های عمان استقبال می‌کند؛ خصوصاً اگر شرکت‌های متوسط و کوچک هم در این پروژه‌ها درگیر شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *