ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403

گردشگری-عمان چنس: یکی از ارزان‌ترین شیوه‌هایی که در سفر به عمان می‌توان به آن توجه داشت، سفر از طریق تورهای مسافرتی است. این روش بخصوص در سفر نوروزی طرفداران زیادی داشته و سفر را آسان‌تر می‌کند. در خرید تور عمان می‌توان با دو روش خرید ارزان‌تری داشت. اگر تور عمان را زودتر تهیه کنید ممکن است قیمت کمتری داشته باشد و در غیر این صورت روش دوم این است که تور لحظه آخری بگیرید. با توجه به اینکه نگه داشتن خرید تور برای لحظه آخر به خصوص در نوروز ریسک زیادی دارد و امکان دارد هیچ توری را نتوان خرید. بهتر است به شکلی منطقی و مطمئن سراغ تورهای نوروزی عمان بروید.

کارشناسان لیاناپرواز  در این گزارش چند مورد از ارزان‌ترین تورهایی را که می‌توان برای عمان خریداری کرد معرفی کرده‌اند.

ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

 

1. تور مسقط 3 شب و 4 روز از تهران با قشم ایر

این تور به مدت 3 شب و 4 روز برگزار می‌شود و شروع قیمت آن از 24 میلیون و 800 هزار تومان است. زمان حرکت این تور سه شنبه 29 اسفند بوده و در آن تنها از شهر مسقط عمان بازدید می‌شود. این تور که امکاناتی مانند ترانسفر به فرودگاه و اقامت در هتل همراه با صبحانه یا بیمه مسافرتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا روز جمعه، سوم فروردین برگزار خواهد شد.

ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

2. آفر ویژه تور عمان ویژه نوروز 1403

یکی از ارزان‌ترین تورهای ویژه سفر به عمان که با مدت اقامت 3 شب و 4 روز برگزار می‌شود، با قیمت 25 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تور از یکشنبه 27 اسفند آغاز شده و تنها امکان بازدید از شهر مسقط را فراهم می‌کند. از قابلیت‌هایی که در این تور وجود دارد می‌توان به پرواز رفت و برگشت با وارش و ارائه صبحانه در هتل اشاره کرد. پایان این تور در روز چهارشنبه 1 فروردین است.

ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

3. تور 5 روزه ویژه نوروز برای سفر به عمان

تور سفر به عمان دیگری که برای نوروز در نظر گرفته شده به مدت 4 شب و 5 روز طول می‌کشد و شروع هزینه‌های آن از 27 میلیون تومان است. این تور نوروزی از روز دوشنبه 28 اسفند آغاز شده و در آن امکاناتی مانند ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و صبحانه ارائه شده‌اند.

ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

در مسقط از کجا می‌توان دیدن کرد؟

در سفری 4 یا 5 روزه به مسقط می‌توان انواع مکان‌های گردشگری خاص را دید و از دیدنی‌های عجیب و جدید شهر لذت برد. در این سفر بهتر است حتما سراغ تالار اپرای سلطنتی رفت و از شاهکار معماری آن لذت برد. علاوه بر آن، بازدید از مکان‌های خاصی مانند مسجد جامع سلطان قابوس و موزه بیت الزبیر نیز خالی از لطف نیست. کورنیش مطرح نیز جزو معروف‌ترین دیدنی‌های مسقط به حساب می‌آید.

به جز مکان‌های گفته شده، مسجد الخور و قلعه المیرانی را هم فراموش نکنید. از مکان‌های طبیعی و جذاب مسقط نیز می‌توان به جبل شمس، وادی بنی خالد و حفره بی ماه اشاره کرد. علاوه بر آن، وادی شاب و بیابان واهب نیز طبیعتی بکر و منحصر به فرد را پیش روی مسافران قرار می‌دهند. مراکز خرید بزرگی در مسقط وجود دارند که از بین آن‌ها می‌توان به مسقط مال و سیتی سنتر مسقط اشاره کرد. در سفر به عمان حتما سراغ مرکز خرید اونیوز بروید و انواع لباس‌های اورجینال را از آن تهیه کنید. این مرکز خرید جدیدترین لباس‌های مد روز دنیا را ارائه کرده و شکل کلی آن شبیه خیابان ساخته شده است.

ارزان ترین شیوه سفر به عمان در نوروز 1403_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط سفر به عمان و خرید ارزان‌ترین تورهای عمان، با کارشناسان لیاناپرواز در تماس باشید. برای این منظور با تلفن 02141187 تماس گرفته و تمام سوال‌های مختلف خود را از مسئولین لیانا پرواز بپرسید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *