نوزدهمین نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون عمان

اقتصادی- عمان چنس: نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون عمان، موسوم به هفته طراحی و ساخت و ساز، از مهم ترین نمایشگاه‌های عمان در زمینه معماری، دکوراسیون و ساخت و ساز است که به‌صورت سالانه در این کشور برگزار می‌شود. امسال نیز همانند سال‌های دیگر، این نمایشگاه از تاریخ دهم تا دوازدهم اردیبهشت 1403، در مرکز بین المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان در مسقط برگزار می‌شود.

این رویداد سالانه میزبان جمع کثیری از فعالان مطرح این زمینه از سراسر کشورهای جهان است. استقبال بی نظیر از این نمایشگاه به این سبب است که صنعت ساخت و ساز در عمان، دومین بخش بزرگ اقتصاد این کشور را تشکیل می‌دهد. همچنین افق 2040 عمان نیز نقش بسزایی در دوچندان شدن اهمیت این صنعت ایفا می‌کند. چنان که به بیان یکی از مهم ترین مجلات پژوهش اقتصادی، پیش بینی می‌شود در آینده ای نزدیک اندازه کل این صنعت در عمان به چیزی حدود 19.4 میلیون دلار برسد.

این نمایشگاه بر هفت بخش مختلف نظیر معماری، ماشین آلات، فناوری های ساخت و ساز، طراحی داخلی، تهویه هوا، سیمان و ابزارآلات و مواد اولیه برگزار متمرکز است.

شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن نیز همانند سال‌های گذشته مسئولیت برگزاری پاویون ایران را در این نمایشگاه بر عهده دارد و علاقمندان جهت حضور در این نمایشگاه بعنوان شرکت کننده می‌توانند از طریق این شرکت اقدام به ثبت نام نمایند. شایان ذکر است که تخفیف 15 درصدی، ‌به‌صورت یارانه پیش از نمایشگاهی برای اعضای فعال اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان در نظر گرفته شده است.

ثبت نام: 09123961352 (خانم فولادوند، شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن)

 

منبع: اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *