اضافه شدن پارک آبی جدید در ظفار

اضافه شدن پارک آبی جدید در ظفارجاذبه جدید تفریحی پارک آبی النسیم در صلاله فعالیت خود را آغاز و دارایی قابل توجهی را به بخش گردشگری و سرگرمی در استان ظفار به ویژه در فصل خریف هدیه داد..

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سید مروان بن ترکی السعید، فرماندار ظفار، به همراه احمد بن محسن الغسانی، رئیس شهرداری ظفار، بازدید میدانی از پارک 4 متری، واقع در منطقه ساحل عطین را انجام دادند. این کار با هدف بازدید از امکانات رفاهی پارک و آغاز فعالیت آن انجام شد.

دکتر مصعب الحنائی، مدیر عامل گروه النسیم، اظهار داشت که تأسیس پارک با تعهد این گروه برای پیشبرد توسعه گردشگری در استان ظفار همسو است. وی بر مزایای اقتصادی پارک آبی در صلاله به ویژه در زمینه ایجاد شغل برای عمانی‌ها و افراد جویای کار تاکید کرد.

اجرای این پروژه در سه مرحله انجام خواهد شد. فاز اول شامل پارک آبی کاملاً مجهز است. مرحله دوم شامل توسعه یک باغ وحش مینیاتوری و به دنبال آن ایجاد یک پارک بازی های تفریحی در مرحله نهایی است. این پروژه به گروه سنی جمعیتی گسترده‌ای پاسخ می‌دهد که از دو سال به بالا شروع می‌شود.

گروه شرکت‌های النسیم، متخصص در مدیریت پارک‌ها، باغ‌ها و تأسیسات مرتبط است. بازدیدکنندگان این پروژه می‌توانند شاهد طیف متنوعی از فعالیت‌ها و رویدادها باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *