امضای تفاهم‌نامه احداث خانه سالمندان در عمان

وزارت انکشاف اجتماعی تفاهم نامه ای را برای ایجاد پروژه سرمایه گذاری «مرکز مراقبت روزانه از سالمندان» به ارزش 1.2 میلیون ریال در استان مسقط با شرکت “Trip to Doc” به امضا رساند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، هدف از این پروژه، ارائه یک محیط امن شامل خدمات اجتماعی، بهداشتی، تفریحی و روانی با کیفیت بالا و ارائه خدمات مناسب برای کاهش پیامدهای روانی و بهداشتی برای سالمندان است تا آن‌ها بتوانند به زندگی روزمره‌شان ادامه دهند.

این تفاهم‌نامه توسط وزیر توسعه اجتماعی و مدیر عامل شرکت مذکور به امضا رسید. صفیه بنت محمد العامری، رئیس اداره امور سالمندان وزارت انکشاف اجتماعی اظهار داشت که این پروژه یکی از پروژه‌های سرمایه گذاری استراتژیک در بخش توسعه اجتماعی در استان مسقط است که امید است از طریق آن بتوان محیط امنی برای سالمندان فراهم کرد.

امضای این تفاهم نامه در چارچوب تسهیلات و حمایت های «آزمایشگاه سرمایه گذاری بخش سلامت» صورت گرفته است. که در آذرماه سال گذشته توسط وزارت بهداشت و با همکاری واحد پیگیری اجرای «چشم انداز 2040 عمان» و برنامه ملی «ما شکوفا می‌شویم» برگزار شد، یکی از مهمترین اهداف این برنامه بود. آزمایشگاه جذب سرمایه‌گذاری‌های خصوصی داخلی و خارجی در زمینه ارتقای سلامت از طریق بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری است که به افراد کمک می‌کند تا محصولات و خدمات را برای تمرین سبک زندگی سالم داشته باشند و همچنین این موضوع کمک به توسعه اقتصادی کشور می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *