امضای تفاهم‌نامه همکاری بین عمان و بلاروس

سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) عمان قرارداد خدمات هوایی با بلاروس را امضا کرده است که یک اقدام استراتژیک برای تقویت روابط هوانوردی غیرنظامی بین دو کشور است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این توافقنامه به حامل‌های ملی هر دو کشور امکان می‌دهد تا ارتباط مستقیم بین مسقط و مینسک و سایر مکان‌های مهم در عمان برقرار کنند.

این توافقنامه که توسط نایف بن علی العبری، رئیس CAA و ایگور گلوب، مدیر بخش هوانوردی وزارت حمل و نقل و ارتباطات بلاروس امضا شده است، مفاد همکاری اقتصادی، سازمانی و عملیاتی را تشریح می‌کند.

این توافق به خطوط هوایی هر دو کشور اجازه می‌دهد تا پروازهای مسافری و باری هوایی را بین فرودگاه های خود انجام دهند و توافق نامه‌های همکاری برای عملیات اشتراک گذاری کد ایجاد کنند.

مجموعه این توافقات حاکی از تلاش‌های عمان برای اتصال به جهان است. این توافق شامل جنبه‌های متعددی از جمله باز کردن حریم هوایی بین عمان و بلاروس، ساده سازی حمل و نقل کالاو در نتیجه تسهیل مبادلات در سطوح مختلف از جمله گردشگری و تعامل اقتصادی و اجتماعی است.

دکتر عبدالله بن مسعود الحرثی، کنسول افتخاری بلاروس در عمان، این نظرات را تکرار و تاکید کرد که این توافق به عنوان یک چارچوب قانونی برای مدیریت پروازهای بین عمان و بلاروس عمل می‌کند که به تقویت همکاری در بخش های گردشگری، تجاری و اقتصادی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *