بانک اسلامی میثاق: اعطای وام و تسهیلات به کسب‌وکارهای کوچک

بانک اسلامی میثاق، وابسته به بانک مسقط، به عنوان ارائه‌دهنده پیشرو خدمات مالی اسلامی در عمان، همچنان نقش مهمی در حمایت از بخش شرکت‌های کوچک، متوسط ایفا می‌کند که پتانسیل زیادی برای بهبود تنوع اقتصادی دارند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، از نظر دولت عمان، کسب و کارهای کوچک و متوسط همچنین می‌توانند فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد کنند. در همین راستا، مسئولان بانک میثاق قصد دارند مطابق با شریعت اسلامی، از مشتریان‌شان و کسب و کار آن‌ها حمایت کنند.

تمام بیانیه‌های بانک اسلامی میثاق بعد از تأیید بانک مرکزی عمان به اشتراک گذاشته می‌شوند. مجموعه بزرگ پیشنهادات این بانک اسلامی شامل تامین مالی پروژه، تسهیلات سرمایه در گردش، تامین مالی تجارت، دسترسی به بزرگترین شبکه شعب بانکداری اسلامی در عمان و تسهیلات بانکداری دیجیتال است.

سایر راهکارهای ضروری ارائه شده توسط میثاق شامل ضمانت نامه بانکی به اشخاص ثالث و اعتبار اسنادی است. این خدمات همچنین شامل حساب‌های جاری، سپرده‌ها و حساب‌های تماس و کارت‌های خرید شرکتی می‌شود. همه این‌ها مطابق با قراردادهای منطبق با شریعت اسلامی مانند مرابحه، مشارکه، اجاره و وکاله طراحی شده‌اند.

میثاق به طور مستمر در حال کار بر روی بهبود خدمات خود و حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط است تا رقابت‌پذیری را با ارائه انواع تسهیلات بانکی در عمان افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

بانک اسلامی میثاق تاکنون برنده جوایز بانکی متعددی نظیر جایزه بهترین بانکداری دیجیتال اسلامی از سوی گلوبال فایننس، جایزه رهبری بازار جیفا و جایزه بهترین برند اسلامی در عمان شده است. از همه مهم‌تر، بانک میثاق برنده و جایزه بهترین بانک اسلامی در عمان از نظر فاینانس نیوز شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *