پیش بینی نرخ تورم در عمان 2028

یکی دیگر از مواردی که در تعیین پویایی اقتصاد یک کشور بسیار تعیین کننده است، مساله تورم است. تورم یکی از مهمترین معیارهایی است که برای افراد خصوصا کسانیکه قصد سرمایه گذاری در یک کشور را دارند، بسیار مهم است و با بررسی دقیق آن می‌توانند تخمین کلی برای آینده سرمایه گذاری خود در یک منطقه داشته باشند.

به گزارش عمان چنس و بنابر گفته ی کارشناس حوزه ی اقتصاد، میانگین نرخ تورم در عمان بین سال های 2023 تا 2028 در مجموع  0/1 واحد درصد افزایش خواهد داشت. اما در سال های 2025 و ،2026 این افزایش به طور مداوم رخ نخواهد داد. میانگین نرخ تورم در سال 2028 به میزان دو درصد تخمین زده شده است.

صندوق بین المللی پول این شاخص را به عنوان معیاری برای سنجش تورم بر اساس تغییر سال به سال در شاخص متوسط قیمت مصرف کننده توصیف می‌کند. همچنین زمانی که برای تعیین سطح متوسط قیمت کالاها و خدمات مصرفی یک کشور به کار برده می‌شود، از یک سبد معمولی از کالاها و خدمات مصرفی خانوار به عنوان معیار تعیین کننده استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

برای دریافت هر گونه اطلاعات برای سرمایه‌گذاری یا کار در عمان با تیم عمان چنس در ارتباط باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در رابطه با عمان هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *