برگزاری جشن روز جهانی یوگا در عمان

سفارت هند در مسقط، با همکاری مدرسه هندی مسقط، میزبان نهمین دوره روز جهانی یوگا با موضوع «یوگا برای همه» در 21 ژوئن 2023 بود. بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف جامعه، از جمله اتباع هند، سفیران مقیم، نیروهای دیپلماتیک و دفاعی و دانش آموزان مدارس هند در این رویداد شرکت کردند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، این رویداد، نقطه عطف «یوگا یاترا عمان» بود که در فوریه 2023 برای رایج کردن مزایای یوگا در سراسر عمان و تشویق به پذیرش گسترده آن آغاز شد. «عمان یوگا یاترا» جانشین مسقط یوگ ماهوتساو شد که 75 رویداد یوگا را در سرتاسر عمان – از جمله شهرهای مسقط، صلاله، صحار و صحار ، به مدت 75 روز از آوریل تا ژوئن 2022 به نمایش گذاشت.

در آستانه روز جهانی یوگا، ویدئوی یادبودی با عنوان “یوگای آرام عمان” که به طور مشترک توسط سفارت هند و ویزیت عمان تهیه شده است، منتشر شد. این ویدیوی بصری جذاب، مناظر زیبای عمان را به نمایش گذاشت و پس‌زمینه‌ای آرام برای تمرین یوگا داشت.

شیخ حمید المعانی، رئیس اداره امور جهانی وزارت امور خارجه عمان یکی از مهمان‌های این مراسم بود. این موضوع حاکی از اهمیت فعالیت‌های جانبی و ورزشی برای دولتمردان عمانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *