امضای قرارداد همکاری حمل کانتینر در بندر صحار

مسئولان بندر و منطقه آزاد صحار قراردادی را با شرکت خدمات کانتینری آلاید آنداک ، بخشی از گروه کانتینری آلاید مستقر در سنگاپور، برای ارائه خدمات انبار کانتینر به خطوط کشتیرانی که به بندر می‌آیند، امضا کرده‌اند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عربیان دیلی نیوز، آلاید آنداک خدمات را از طریق راه حل های لجستیکی پیشرفته و از یک محیط مبتنی بر دیجیتال ارائه خواهد کرد.

در مراسم امضای این قرارداد، امیل هوگستدن، مدیر اجرایی بندر و منطقه آزاد صحار، لیم کیان چین، مالک گروه کانتینری آلاید سنگاپور و مانا آلمانا آلفالاسی، رئیس شرکت خدمات کانتینری آلاید آنداک امارات و عمان حضور داشتند.

لیم کیان چین گفت: «ما امکانات و تجهیزات مدرن را همراه با نیروی کار مجرب و ماهر ارائه می‌دهیم. انبار یا ترمینال کانتینری در بندر و منطقه آزاد صحار به مساحت 3 هکتار خواهد بود. این دستگاه دارای جدیدترین ماشین آلات بالابر سنگین و استاکر برای جابجایی ظروف خالی و پر است، در حالی که با الزامات محیطی نیز مطابقت دارد.»

امیل هوگستدن گفت: «این قرارداد افزوده مهمی به خدمات ما است و موقعیت بندر صحار را به عنوان یک مرکز لجستیک کاملاً یکپارچه و رقابتی تقویت می‌کند. ما بیش از 20 خط کشتیرانی داریم که به صورت هفتگی با بندر صحار تماس می‌گیرند و داشتن چنین اپراتور اسکله با تجربه در بندر برای تسهیل در انتقال کانتینر مزیت دارد.»

بیشتر بخوانید:

گروه آلاید کانتینر که در سال 1975 تأسیس شد، به سرعت به عنوان یک مرکز امن و با کیفیت بالا شهرت جهانی پیدا کرد و دامنه خدمات خود را به تعداد فزاینده ای از خطوط کشتیرانی بندر گسترش داد. شرکت‌های مشهوری از قبیل شرکت کشتیرانی مدیترانه، مرسک‌لاین، هاپاگ لوید و هیوندای مرچنت مارین با آلاید کانتینر در همکاری مستقیم هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *