آگهی مناقصه در شهرک صنعتی صور

مؤسسه عمومی شهرک های صنعتی مدائن برای ساخت هتل 3 ستاره، مرکز بهداشت و آب شیرین کن در شهرک صنعتی صور مناقصه‌ای اعلام کرده است. این پروژه‌ها در راستای توسعه استان شرقیه جنوبی هستند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، آخرین مهلت ارسال پیشنهادات، 13 جولای است. مهندس عبدالقادر بن سلیم البلوشی، مدیر کل شهرک صنعتی صور، به این موضوع اشاره داشت که این شهرک از ژانویه تا ژوئن سال جاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده است.

در این دوره، هشت پروژه با هزینه کل بیش از 30 میلیون ریال تکمیل شد.

تمرکز فرمانداری استان شرقیه جنوبی بر جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای شهرک صنعتی صور است. این پروژه‌ها بخش‌های مختلفی از جمله تولید ژنراتور و توربین، تولید مبلمان، عطرسازی، فرآوری آلومینیوم، کشتی‌سازی، انجماد ماهی، تولید علوفه و صنایع پشتیبانی را پوشش می‌دهد.

شهرک صنعتی صور در حال حاضر 127 پروژه به ارزش 2.3 میلیارد ریال را در دست اجرا دارد. مجموعاً، 2 هزار و 656 فرصت شغلی در این شهرک ایجاد شده است.

این پروژه‌ها شامل بسیاری از طرح‌های بزرگ مانند کارخانه‌های گاز طبیعی مایع و کودهای شیمیایی، جدای از پروژه‌های کوچک و متوسط متعدد از بخش‌های مختلف است.

این شهرک با مساحتی بالغ بر 36 میلیون متر مربع، آماده اجاره دادن 23 میلیون متر مربع از زمین‌هایش است. امکانات رفاهی مختلف از جمله راه‌اندازی راه، آبرسانی و شبکه فاضلاب در این شهرک قرار دارند.

در حال حاضر، کار بر روی ساخت یک تصفیه خانه فاضلاب با هزینه حدود 950 هزار ریال در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

پروژه دیگری به مبلغ 350 هزار ریال برای بهبود دفع آب باران و فاضلاب های بهداشتی در شهر صنعتی در حال انجام است. مقامات همچنین در حال اجرای مرحله اول پروژه کمربند سبز با بودجه 250 هزار ریالی هستند. این پروژه شامل محوطه سازی، ایجاد فضای سبز، گذرگاه عابر پیاده و سایر امکانات است.

این ابتکار به ایجاد فضای متعادل و سازگار با محیط زیست در شهر صنعتی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *