بازدید گروهی گردشگران روسی از جاذبه‌های عمان

گروهی متشکل از 35 گردشگر از یک گروه انگیزشی روسی، به نمایندگی از شرکت‌های رسانه‌ای و مخابراتی در روسیه و بلاروس، اخیراً سفری قابل توجه را برای کشف زیبایی‌ها و سنت‌های عمان آغاز کردند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، این گروه با حضور در شهر پرجنب‌وجوش مسقط، به شرکت در تورهای قایق‌های تفریحی لوکس و سفرهای ساحلی پرداختند و مناظر منحصربه‌فرد این کشور را از نزدیک مشاهده کردند.

نقطه عطف سفر این گروه مربوط به حضور در جبل اخضر بود، چون این منطقه مستعد پیاده‌روی‌های شگفت‌انگیز در دل طبیعت است.

میلا نیشاتوا، رهبر گروه و یک مدیر باتجربه، از آرامش، هوای پاک و امنیت شهرهای عمان تمجید کرد. همچنین، مهمان‌نوازی عمانی‌ها، غذاهای اصیل سنتی و طبیعت بکر هم روی این بازدیدکنندگان تأثیر مثبت گذاشته بود.

با این حال، نقطه برجسته واقعی بازدید آنها سفر به کوه‌های سرسبز الجبل الاخضر بود. آن‌ها در آفتاب آوریل، در حالی که در دل کوه‌ها و باغ‌های زیتون لذت می‌برند، تحت تأثیر نسیم ملایم و مناظر باشکوه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

این گروه با الهام از تجربیات خاص‌شان در عمان، در حال برنامه ریزی برای بازدید بعدی خود از صلاله برای کشف بیشتر شگفتی های طبیعی عمان هستند.

خانم میلا که تجربه 15 ساله خود در سازماندهی سفرهای انگیزشی و رویدادهای مهم دارد، اعلام کرد که سفر به عمان بهترین تجربه زندگی‌اش بوده است. او از خدمات جبل اخضر ریزورت و مسقط کمپینسکی تجلیل کرد.

بازدیدکنندگان روسی اعلام امیدواری کردند که بتوانند با فرهنگ محلی تعامل بیشتری داشته باشند تا بتوانند زوایای پنهان عمان را کشف کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *