مال آو عمان: بزرگترین مرکز خرید در عمان

مال آو عمان در سپتامبر 2021 افتتاح شد و امکان بازدید از بزرگترین مرکز خرید عمان برای همه شهروندان و گردشگران برقرار است. این مرکز خرید هیجان ‎انگیز در مدینه العرفان و در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی مسقط واقع شده است.

به گزارش عمان چنس، برای اولین بار بزرگترین پارک برفی سرپوشیده عمان، سینماهای واکس و مجیک پلنت در این مرکز قرار داده شده است. در اادامه این مطلب، به سایر ویژگی‌های برجسته مرکز خرید عمان (مال آو عمان) اشاره می‌شود:

– بیش از 350 فروشگاه خرده فروشی

– هایپرمارکت کارفور

– بیش از 50 رستوران و کافه

– بزرگترین پارک برفی سرپوشیده عمان

– بزرگترین سینمای واکس و مجیک پلنت عمان

– فضای 3 هزار و 600 متر مربعی برای بخش سرگرمی تفریح

– 5 هزار و 700 جای پارک خودرو

– 12 هزار متر مربع فضا برای سوپرمارکت کارفور

– 14 هزار متر مربع فضا برای پارک برفی سرپوشیده

پارک سرپوشیده مرکز خرید عمان در مساحتی بیش از 14 هزار متر مربع افتتاح شده است. مساحت کل مرکز خرید برای خرده‌فروشی حدود 140 هزار متر مربع است. در سینمای واکس مرکز خرید هم 15 صفحه سه بعدی تعبیه شده است که تجربیات آی مکس، کیدز و گلد را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

برندهای معتبر جهانی مثل هالیستر، اسمیک، مارکس اند اسپنسر، ال‌سی وایکیکی، ماتالان، دی کاتلون، دیور، آندر آمور، لوکسیتان  و سنتر پوینت در بخش خرده فروشی مرکز خرید عمان واقع شده‌اند.

بیشر بخوانید:

بازدیدکنندگان می‌توانند با دوستان و خانواده‌هایشان به این مرکز خرید بیایند و تجربه‌ خرید و تفریح خاصی برای خودشان رقم بزنند.

ماجد الفطیم، تاجر اماراتی، این مرکز خرید را ساخته است. او مراکز خرید و فعالیت‌های تجاری متنوعی در خاورمیانه، آفریقا و آسیای مرکزی دارد. افتتاح مال آو عمان نقطه عطف زندگی حرفه‌ای ماجد الفطیم محسوب می‌شود، چون او باعث رونق گردشگری در منطقه و ایجاد شغل‌های زیادی برای عمانی‌ها و غیر عمانی‌ها شده است.

مال آو عمان گواهینامه لید را به دلیل تعهداتش در زمینه پایداری، بهره‌وری منابع، سلامت و رفاه دریافت کرده است. مرکز خرید عمان قرار است به پنجمین و بزرگترین مقصد خرید ماجد الفطیم در سلطان نشین تبدیل شود.

ساعت کاری مال آو عمان

هایپر مارکت (کارفور): همه روزه از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 نیمه شب

از شنبه تا چهارشنبه:

– رستوران‌ها و کافه‌ها: 8:00 صبح تا 10:00 شب

– سایر خرده‌فروشی‌ها و مغازه: 10:00 صبح تا 10:00 شب

پنج شنبه و جمعه:

رستوران‌ها و کافه‌ها: 8:00 صبح تا 12:00 شب

سایر خرده‌فروشی‌‌ها و مغازه‌ها: 10:00 صبح تا 12:00 شب

راه‌های ارتباطی با مرکز خرید عمان

تلفن تماس: +968 90996265

وبسایت: http://mallofoman.net/

پیج اینستاگرام: @MallofOman

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *