آغاز فروش واحدهای مسکونی منطقه حی الساحل/ اقامت دائم به سرمایه گذاران خارجی پروژه

فروش واحدهای مسکونی پروژه حی الساحل در قریات در هتل گرند میلنیوم روز یکشنبه با حضور سلیم بن محمد المحروقی، وزیر میراث و گردشگری آغاز شد. اولین پروژه تلفیقی گردشگری با خدمات و امکانات جامع در ولایت قریات با 400 واحد مسکونی در فاز اول در زمینی به مساحت 45 هزار متر مربع گسترش می‌یابد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این پروژه به سرمایه‌گذاران خارجی اقامت دائم اعطا می‌کند.

این پروژه که با هزینه تخمینی 385 میلیون ریال (1 میلیارد دلار آمریکا) از جمله 40 میلیون دلار اختصاص یافته برای فاز اول ساخته می‌شود، شامل یک هتل چهار ستاره متشکل از 220 منزل، یک منطقه تجاری مسکونی با گلخانه، پارک ایروبیک، انواع رستوران، مسیر دوچرخه سواری و سالن‌هایی برای رویدادهای مختلف خواهد بود.

به همین مناسبت، حسین محروقی گفت: «این پروژه واقعاً برای احیای حرکت گردشگری و اقتصادی در استان مسقط از اهمیت بالایی برخوردار است. این پروژه در چارچوب اجرای استراتژی گردشگری عمان، در راستای برنامه سلطان نشین برای تنوع بخشیدن به منابع درآمدی که در چشم انداز عمان 2040 تاکید شده است، انجام می‌شود که هدف آن دستیابی به استفاده بهینه از پتانسیل گردشگری است.»

بیشتر بخوانید:

پروژه حی الساحل پس از تکمیل، بازتاب مثبت اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت، به ویژه در مناطق همجوار این پروژه که با امکانات گردشگری فراوان، مستقیماً از این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

شیخ هلال بن خالد المعاالی، رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه قریات، مالک این پروژه افزود: «ما هر کاری را که لازم باشد برای کمک به اجرای استراتژی گردشگری پیشگامی که وزارت میراث و گردشگری تدوین کرده است انجام خواهیم داد.»

فاز دوم این پروژه شامل توسعه 1 هزار و 600 واحد مسکونی در مساحت 221 هزار مترمربع، علاوه بر یک مسجد بزرگ به مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع و یک هتل سه ستاره با 150 اتاق در 50 هزار متر مربع است. فاز سوم و پایانی این پروژه شامل 3 هزار واحد مسکونی از آپارتمان تا ویلا و همچنین 36 ویلای لوکس کنار آب است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *