شرکت گلف انرژی برنده قرارداد نفتی 100 میلیون دلاری در عمان شد

شرکت ملی خدمات انرژی ری‌یونایتد، ارائه‌دهنده پیشرو بین‌المللی خدمات یکپارچه انرژی در خاورمیانه و شمال آفریقا، اعلام کرد که شرکت تابعه آن در عمان موسوم به گلف انرژی، مذاکرات را برای تمدید قرارداد حفاری چاه‌های نفت با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سرمایه‌ای بالغ بر 100 میلیون دلار برای تمدید قراردادها در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام شرکت، بر اساس ارائه خدمات عالی شرکت گلف انرژی و عرضه فناوری‌های به‌روز توسط آن در زمینه‌های مختلف، مدت قراردادهای جدید برای مشتریان مختلف متفاوت است و منعکس کننده اعتماد متقابل قوی با پایگاه مشتری در چشم انداز بهبود خدمات میادین نفتی است.

یکی از مدیران ذی‌ربط در این رابطه گفت: «موفقیت گلف انرژی واضحاً نشان‌دهنده آن است که شرکت ما یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در حوزه حفاری در منطقه به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین آرمان‌های ما، تربیت نیرو در زمینه توسعه، تحقیق و بهره‌برداری است.»

گلف انرژی خدمات بی‌نظیری در زمینه قراردادهای حفاری چاه‌های نفت و گاز در عمان ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، یکی از اهداف مهم این شرکت، رسیدن به عدم تولید کربن است.

بیشتر بخوانید:

گلف انرژی در حال حاضر با تقریباً همه اپراتورهای انرژی بزرگ در عمان از جمله پترولئوم دیولوپمنت عمان، بی پی، اکسیدنتال پترولئوم کورپوریشن، اُ کیو، سی سی انرژی دولوپمنت و پتروتل عمان همکاری سازنده دارد.

شرکت ملی خدمات انرژی ری‌یونایتد، در سال 2017 تأسیس شد و یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات میادین نفتی در خاورمیانه به شمار می‌رود. این شرکت بیش از 5 هزار کارمند با 60 ملیت مختلف در بیش از 15 کشور جهان دارد.

شرکت ملی خدمات انرژی ری‌یونایتد خدمات تولیدی مانند شکستگی هیدرولیک، سیمان کاری، لوله‌های سیم پیچ، فیلتراسیون، تکمیل، تحریک، پمپاژ و خدمات نیتروژن ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *