انتخاب عمان به عنوان میزبان بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان

بر اساس اعلام وزارت میراث و گردشگری عمان، این کشور میزبان رسمی بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان موسوم به «آی‌تی‌بی برلین» برای سال 2024 شده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، سلیم المحروقی، وزیر میراث و گردشگری عمان در مصاحبه‌ای گفت: «خوشحالیم که عمان میزبان آی تی بی در سال 2024 خواهد بود. ما متعهد هستیم تجربه‌ای تاثیرگذار و ماندگار را رقم بزنیم. آی‌تی‌بی برلین بستری بانفوذ و مناسب برای نمایش پیشنهادات عمان در صنعت گردشگری است.»

وزیر گردشگری عمان در حاشیه برگزاری آی تی بی برلین 2023، تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولین این نمایشگاه به امضا رساند تا شرایط میزبانی در همان زمان مهیا شده باشد.

عمان با تاریخی 5 هزار ساله، مقصدی مناسب و دلپذیر با تضادهای طبیعی متعدد است. تپه‌های ماسه‌ای طلایی، کوه‌های مرتفع، غارهای زیادی، وادی‌ها منحصربه‌فرد و سواحل شنی از عمان یک مقصد گردشگری منحصربه‌فرد ساخته‌اند. گردشگران در عمان می‌توانند به غواصی، پیاده‌روی در وادی‌ها، کوهنوردی و شنا در حوضچه‌های طبیعی بپردازند.

بیشتر بخوانید:

عمان به عنوان میزبان رسمی آی‌تی‌بی برلین 2024، مراسم افتتاحیه را در تاریخ 4 مارس 2024 در مرکز جدید کنگره های شهر برلین برگزار خواهد کرد. این رویداد تا 7 مارس 2024 پابرجا خواهد بود.

در آی تی بی برلین 2023، بیش از 40 مؤسسه گردشگری و صاحبان هتل از غرفه 378 متر مربعی عمان بازدید کردند.

دیوید روتز، معاون ارشد مسه برلین در این باره گفت: «سال‌ها است که عمان در آی تی بی برلین شرکت می‌کند. ما به خاطر جاذبه‌های گردشگری این کشور تحت تأثیر قرار گرفته‌ایم. خوشحالیم که چنین شریک جذابی داریم.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *