رونمایی از گوشی ردمی نوت 12 شیائومی در عمان

مسئول شیائومی عمان و بحرین، ادی لی و مدیر خرده فروشی شیائومی در عمان، طیب نقوی، از عرضه بین‌المللی سری ردمی نوت 12 خبر دادند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این سری محبوب چهار دستگاه هیجان‌انگیز دارد: ردمی نوت 12، ردمی نوت 12 پرو فایو جی، ردمی نوت 12 فایو جی و ردمی نوت 12 فایو جی پرو. قیمت این سری از 77 ریال عمان آغاز می‌شود.

بمدیر عامل شرکت فارس الجمعه گفت: «اضوا البله للتجاره» تنها توزیع‌کننده محصولات شیائومی در عمان، مفتخر است که سری ردمی نوت 12 شیائومی را رونمایی می‌کند.

با تکیه بر موفقیت باورنکردنی سری ردمی نوت 11، سری ردمی نوت 12 بار دیگر پیشرفت‌های قابل توجهی را برای طرفدارانش در معرض نمایش قرار داده است. این ارتقاها شامل سیستم دوربین، عمر باتری، سرعت شارژ و طراحی کاربرپسند است که همگی با قیمت استثنایی ارائه می‌شوند. با عرضه جهانی ردمی نوت 12 ، شیائومی بار دیگر تعهد خود را به در دسترس قرار دادن گوشی‌های هوشمند پیشرفته برای افراد بیشتری در جهان نشان می‌دهد.

همچنین، امروز اعلام شد که ساعت هوشمند ردمی واچ 3 با ویژگی‌های صفحه نمایش روشن و شفاف، عملکردهای مختلف برای ورزش و سلامتی و سیستم ردیاب دقیق در دسترس مشتریان است.

یکی از ویژگی‌های برجسته سری ردمی نوت 12، داشتن 3 دوربین خاص است. دوربین ماکروی اصلی این دستگاه 200 مگاپیکسل است.سنسور بسیار حساس و دقیق IMX766 برای عکاسی باکیفیت در نور کم طراحی شده است. با الگوریتم‌های نرم‌افزاری قدرتمند هوش مصنوعی، سرعت پردازش تصویر بالا و سایر ویژگی‌های کاربردی مفید، تجربه کلی استفاده از دوربین را بسیار خاص می‌کند.

نمایشگرهای اَمولِد (دیود نوراَفشان آلی ماتریس فعال) گوشی‌های سری ردمی نوت 12 از فناوری دالبی اتمز و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. نمایشگر P-OLED حاشیه‌های باریک‌تری دارد و یک تجربه بصری هیجان‌انگیز و فوق‌العاده رقم می‌زند.

گوشی‌های سری ردمی نوت 12 سرعت شارژ بسیار مطلوب 120 واتی و شارژ سریع 67 واتی با باتری 5 هزار میلی آمپری دارند. عملکرد سریع و کاربرپسند فناوری فایو جی با تراشه مدیاتک Dimensity 1080 تضمین شده است.

پردازنده اسنپدراگون 4 نسل ۱ کوالکام و اسنپدراگون 685 بر روی این سری از گوشی‌های شیائومی نصب هستند که این موضوع قابلیت استفاده چندگانه از گوشی را بیش از پیش میسر می‌سازد.

کاربرانی که به دنبال یک گوشی فایو جی با فناوری برتر و قیمت مناسب هستند، حتماً ردمی نوت 12 را امتحان کنند. قابلیت شارژ سریع و باتری 5 هزار میلی آمپری در کمتر گوشی هوشمندی یافت می‌شود. داشتن سه دوربین، قابلیت عکس برداری باکیفیت در نور کم و سایر ویژگی‌های سرگرم‌کننده باعث عرضه این سری در عمان شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *