برگزاری جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره شرکت ریلی عمان-اتحاد

هیئت مدیره شرکت ریلی عمان-اتحاد برای بررسی دستاوردها، تحولات، تحقیقات و مطالعات این شرکت در دوره اخیر در مورد شبکه مشترک ریلی اتصال بندر صحار به شبکه ریلی ملی امارات تشکیل جلسه داده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، طی نشستی که در مسقط برگزار شد، اعضای هیئت مدیره از رهبری دو کشور به دلیل حمایت از این پروژه مشترک قدردانی کردند. این حمایت برای تسریع توسعه پروژه، تقویت رشد پایدار و تقویت روابط اقتصادی بین دو کشور تنظیم شده است.

هدف این پروژه تسهیل جابجایی مسافر و کالا، ایجاد فرصت‌های شغلی مفید برای متخصصان در هر دو کشور، تقویت توسعه پایدار و روابط قوی‌تر از طریق توسعه و بهره برداری از شبکه راه آهن ایمن، ایمن و کارآمد است که عمان و امارات را به هم پیوند می‌دهد.

در این نشست، سهیل بن محمد المزروعی وزیر نیرو و رئیس هیئت مدیره شرکت ریلی عمان-اتحاد  و سعید بن حمود المعالی، وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ریلی عمان-اتحاد حضور داشتند.

اعضای هیئت مدیره در مورد پیشرفت شبکه مشترک و همچنین نتایج بررسی‌های طراحی مهندسی و مطالعات سیستم به گفت‌وگو پرداختند. این مطالعات راه‌حل‌های مهندسی را با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌کنند و برای پاسخگویی به چالش‌های شرایط محیطی بومی طراحی شده‌اند.

هیئت مدیره همچنین تلاش های شرکت را برای اطمینان از بکارگیری بهترین شیوه های بین المللی و اتخاذ آخرین فن آوری ها و سیستم ها برای توسعه یک شبکه راه آهن یکپارچه مورد بحث قرار داد. هدف نهایی از این اقدامات، تسهیل حمل و نقل مسافران و کالاها و کاهش چالش‌ها در صنعت ریلی کشور عمان است.

در فوریه 2023، شرکت ریلی عمان-اتحاد قرارداد همکاری با شرکت سرمایه گذاری «مبادله»، یک سرمایه گذار مستقل در ابوظبی امضا کرد. این مشارکت نشان‌دهنده تعهد هر دو طرف به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و گسترش همکاری در بخش راه‌آهن، پشتیبانی و تسریع کار مقدماتی و تکمیل طرح اجرای پروژه شبکه راه‌آهن امارات-عمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *