رتبه اول عمان در خدمات پست سریع‌السیر جهان

کشور عمان در سال 2022 در زمینه خدمات پست سریع السیر در بین کشورهای عضو اتحادیه جهانی پست که شامل 190 کشور است، رتبه اول را در جهان کسب کرد.

به گزارش عمان چنس وبه نقل از تایمز آو عمان، اپراتور ملی خدمات پستی کشور عمان موسوم به عمان پست، وابسته به گروه آسیاد، طی چند سال گذشته موفق به ارتقای رقابت پذیری و ارتقای خدمات خود با ارائه سریعترین و باکیفیت خدمات، مطابق با بهترین استانداردهای بین المللی شد.

این طبقه بندی نشان دهنده تغییر کیفی خدمات پستی در عمان است. عمان در سال 2020 حائز رتبه 75 در این شاخص شد، اما پس از دو سال در رتبه اول قرار گرفت.

این طبقه بندی بر اساس 16 شاخص عملکرد کلیدی است که سرعت و کارایی خدمات پستی مانند تحویل، حمل و نقل و صادرات، دقت داده‌ها، انطباق با مقررات و سیستم‌ها و زمان صرف شده برای ترخیص کالا از گمرک را نشان می‌دهد.

عمان پست موفق به دسترسی به بیش از 190 کشور و منطقه در سراسر جهان شده است. این شرکت از طریق خدمات خود برای رفع نیازهای مشتریان خود در بازارهای مختلف تلاش کرده است که شامل خدمات پست سریع، تحویل اسناد و کالا، ارسال و دریافت بسته‌ها از دفاتر پست یا محل مشتریان، تضمین تحویل مطمئن، ایمن، سریع و کارآمد بسته‌ها و تضمین حداکثر سطح راحتی مشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *