رشد قابل توجه شرکت تازه‌تأسیس ودافون در عمان

نمایندگی شرکت ودافون در عمان – که فعالیت تجاری خود را از یک سال پیش آغاز کرد – هفت درصد سهم بازار را در حوزه مخابراتی عمان به دست آورد و تعداد مشترکان آن به نزدیک به نیم میلیون نفر رسید.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سومین اپراتور شبکه تلفن همراه سلطنتی عمان، یک سالگی خود را جشن می‌گیرد و نقشه راه جسورانه‌ای را برای آینده ترسیم می‌کد. ودافون عمان از زمان شروع عملیات تجاری به عنوان اولین اپراتور 100 درصدی مخابرات دیجیتال، تعهد کرده است که مشتریان همواره از عملکرد این شرکت رضایت داشته باشند.

بادر الزیدی، مدیر عامل ودافون عمان، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «اولین سال فعالیت ما یک تجربه واقعاً قابل توجه، پر از هیجان، نوآوری و همراه با چالش‌ها و آموخته‌های مختلف بوده است. من به دستاوردهایمان که به حمایت از اهداف ملی در راستای چشم‌انداز 2040 عمان ادامه می‌دهد بسیار افتخار می‌کنم – اما این تنها آغاز کار است، زیرا ماموریت خود را برای توانمندسازی عمان با تجربیات دیجیتال متفاوت آغاز کرده‌ایم. با ادامه ارائه جدیدترین، بهترین و مبتکرانه‌ترین راه حل‌های دیجیتال در عمان، برنامه‌های بزرگ‌تری نیز در پیش داریم.»

این شرکت عمانی اخیراً روی اپلیکیشن «مای ودافون» متمرکز است. با بیش از دو میلیون دانلود این اپلیکیشن، مسئولان شرکت ودافون عمان امیدوار هستند بتوانند گام بلندی را در عرصه دیجیتالی‌سازی خدمات بردارند. یکی دیگر از اهداف ودافون عمان، پاسخگویی به نیازهای سبک زندگی و جمعیت شناختی در عمان است.

از سوی دیگر، عمان ودافون در نظر دارد خرده فروشی‌ها و نمایندگی‌های متعددی در سطح عمان تأسیس کند. ودافون در عمان در نظر دارد تا در پایان سال 2023 برای بیش از 60 درصد جمعیت عمان، شبکه 5G را توسعه دهد.

در سال 2022، درآمد ودافون عمان به 68 میلیون رونی رسید و همچنین صدها شغل مستقیم و غیرمستقیم در بازار توسط این سازمان ایجاد شد.

ودافون عمان از طریق مشارکت استراتژیک بین شرکت مخابرات عمان فیوچر گروه بین‌المللی ودافون تأسیس شد. شبکه خرده فروشی ودافون عمان در حال حاضر شامل 71 فروشگاه حضوری و الکترونیکی و بیش از 3 هزار و 700 توزیع‌کننده در بازار عمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *