برگزاری نمایشگاه هنرهای خلاقانه در عمان

شرکت توسعه گردشگری عمان (گروه عمران) روز سه شنبه نمایشگاه «واک این» را در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان (OCEC) افتتاح کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این ابتکار در چارچوب برنامه «جذب مخاطب» شرکت توسعه گردشگری عمان برای ترویج هنر، فرهنگ و میراث غنی و متنوع این کشور است. این نمایشگاه فرصتی برای ذهن‌های خلاق است تا استعدادشان را در معرض نمایش بگذارند.

سید سعید بن سلطان البوسعیدی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان در آئین افتتاحیه این مراسم گفت: «وزارت فرهنگ، ورزش و جوانان از بسترها و طرح‌هایی که هنر و فرهنگ عمان را ترویج می‌دهند، حمایت می‌کند. یکی از اهداف ما دستیابی به استراتژی فرهنگی مدنظرمان تا سال 2040 است. ما باید از این دسته از نمایشگاه‌ها و آثار هنری حمایت کنیم تا بستری قوی برای پرورش استعدادها فراهم شود. گالری خلاقانه «واک این» مثال بارزی از گرد هم آوردن ذهن‌های خلاقی است که می‌توانند هنر، فرهنگ و میراث غنی عمان را به همگان نشان دهند.»

برپایه این گزارش،در حال حاضر، بیش از 30 اثر هنری با سرپرستی ویژه توسط هنرمندان مشهور عمانی از جمله علی الفارسی، انور سونیا، اسیله جمعه، بودور الریامی، گیت السیابی، حسن میر، ادریس الحوتی، اسراء البلوشی، ماجده الحنای، مروه الکعبی، مزین الحارثی، موسی عمر، ندا مسعودی و رقیه البلوشی برای بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *