برگزاری نمایشگاه پرندگان و خرگوش‌های خانگی در السیب

فردا روز جمعه، نوادر عمان – باشگاه دوستداران حیوانات خانگی در عمان – میزبان نمایشگاه پرندگان و خرگوش‌های خانگی در شهرستان السیب خواهد بود.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این نمایشگاه در مدرسه ابتدایی البها در شهرستان السیب و با حضور 18 گونه پرنده برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان می‌تواند انواع کبوتران، طوطی‌ها و گنجشک‌های نادر و حتی خرگوش‌هایی با نژاد کمیاب را به این نمایشگاه بیاورند.

بر اساس هدف‌گذاری‌های انتظار می‌رود در چهاردهمین دوره این نمایشگاه، بیش از هزار بازدیدکننده ثبت شود. هدف از این برگزاری این نمایشگاه، گسترش فرهنگ مراقبت از حیوانات خانگی است.

از سوی دیگر، شرایط برای بازدیدکنندگان مهیا می‌شود تا با انواع گونه‌های حیوانات و خرگوش‌های خانگی بیشتر آشنا شوند. بازدیدکنندگان با مناسب‌ترین روش‌های پرورش و مراقبت از حیوانات خانگی خود آشنا و به محیط زیست و موجودات زنده هم علاقه‌مند می‌شوند.

این نمایشگاه سالانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و ساکنین از تمامی اقشار جامعه و همچنین تعدادی بازدیدکننده از خارج از کشور است.

در پایان مراسم هم هیئت داوران بر اساس کمیاب بودن و نوع پرندگان و همچنین بر اساس سایر استانداردهای بین‌المللی زیبایی‌شناختی، شرکت‌کنندگان برتر را معرفی خواهند کرد تا از آن‌ها تمجید شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *