ماراتن صحرانوردی با حضور 500 شرکت‌کننده از 40 کشور

حدود 500 شرکت کننده از 40 کشور جهان در ماراتن صحرای عمان که از 21 تا 24 ژانویه آغاز می‌شود، شرکت خواهند کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این هشتمین دوره مسابقات خواهد بود که در چهار مرحله در مسیرهای 165 کیلومتری اجرا می‌شود.

در بیانیه وزارت میراث و گردشگری عمان آمده است: «ماراتن صحرا نوردی به سرپرستی عزان بن قاسم البوسعیدی، معاون حوزه گردشگری وزارت، در روستای بدیه واقع در شرقیه شمالی در ساعت 7 صبح برگزار خواهد شد.»

طبق اعلام وزارت میراث و گردشگری، ماه ژانویه، با میانگین حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد در طول روز و میانگین حداقل 17.3 درجه سانتیگراد در شب، شرایط عالی را برای شرکت کنندگان ماراتن فراهم می‌کند تا از مسابقه نهایت لذت را ببرند.

رقابت‌های ماراتن صحرانوردی برای اولین بار در سال 2013 در یکی از تماشایی‌ترین بیابان‌های دنیا برگزار شد. شرکت کنندگان با حضور در این رقابت، حقایق زیادی درمورد عمان کشف می‌کنند. وزارت میراث و گردشگری تاریخ هشتمین دوره ماراتن صحرای عمان را تأیید کرد که قرار است از روستای الواصل در ولایت بیدیه در استان الشرقیه شمالی در 21 ژانویه آغاز شود.

این ماراتن برای شرکت‌کنندگان نویددهنده فرصتی عالی برای سفر به دورافتاده‌ترین و دست‌نخورده‌ترین ماسه‌های و تپه‌های شنی دنیا واقع در خاک عمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *