حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عمان

سید شهاب بن طارق السعید معاون نخست وزیر در امور دفاعی روز دوشنبه در دفتر خود در پادگان المرتفاء از سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، دو طرف روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند و در مورد چند موضوع مورد علاقه مشترک تبادل نظر کردند.

در این دیدار امیر دریادار عبدالله خامس الرئیسی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عمان، سفیر ایران در عمان و سایر نظامیان وابسته حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر باقری و هیئت نظامی عصر یکشنبه وارد عمان شدند. ایشان و هیئت همراه در بدو ورود به عمان در پایگاه هوایی السیب مورد استقبال امیر دریادار الرئیسی قرار گرفت. سفر سرلشکر باقری با محوریت ارتقای صلح، همکاری و امنیت در منطقه است.

وی در در مصاحبه‌ای با خبرنگاران عمانی گفت: «این سفر فرصتی برای گسترش همکاری‌های نظامی میان نیروهای مسلح ایران و عمان است.»

وی با بیان اینکه موضوع اصلی مذاکرات با مقامات عمان مسائل منطقه‌ای و راه‌های ارتقای صلح، همکاری و امنیت در سراسر منطقه خواهد بود، تصریح کرد: «این سفر قطعا تاثیر بسزایی در افزایش همکاری‌ها و پیشبرد صلح و دوستی در منطقه خواهد داشت.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *