معرفی 18 مکان برای سرمایه‌گذاری توسط وزارت مسکن و شهرسازی عمان

وزارت مسکن و شهرسازی عمان 18 نقطه از این کشور را برای قراردادهای حق انتفاع سکنی از طریق پلتفرم «تطویر» در هشت استان برای افزایش تحرکات در بخش املاک و مستغلات و افزایش سرمایه گذاری در این زمینه ارائه می‌دهد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، هدف از این اقدام، افزایش نرخ جمعیت و رشد اقتصادی و در عین حال، امکان دادن به بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاری در استان‌ها برای کمک به توسعه جوامع شهری یکپارچه و پایدار است.

به گفته یکی از مقامات ذی‌ربط، این وزارتخانه زمین‌هایی به مساحت 400 متر مربع تا 20 هزار متر مربع را برای قراردادهای حق انتفاع سکنی از طریق مزایده آنلاین ارائه می‌دهد.

این مزایده شامل 18 نقطه است که هفت مکان در مسقط، سه مکان در داخلیه، دو مکان در شرقیه شمالی و بوریمی و یک نقطه در شرقیه جنوبی، ظاهره، وسطی و ظفار است.

علاقه مندان به مناقصه می بایست از طریق سامانه الکترونیکی – پلتفرم تطویر– با شماره شناسه یا ثبت تجاری ثبت نام کنند.

این وزارتخانه همچنین مناقصه دو سایت را برای راه اندازی جایگاه‌های سوخت یکپارچه در شرقیه شمالی ارائه می‌دهد. به گفته این مقام، دو قطعه زمین هر یک به مساحت 15 هزار متر مربع برای جایگاه‌های خدمات سوخت یکپارچه در ابرا و بدیه عرضه می‌شود.

این دو جایگاه باید شامل ساختمان رستوران، خدمات اصلی، سرویس بهداشتی، جایگاه شارژ خودروهای برقی، مغازه، پارکینگ، پمپ بنزین و کارگاه تعمیر خودرو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *