اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی در عمان

فرهنگی – عمان چنس: فیلم سینمایی جوجه تیغی توسط شرکت شمس المرجان با همکاری عمان اکران در کشور عمان برروی پرده سینما می رود.

به گزارش عمان چنس، جوجه‌تیغی اولین فیلم مستانه مهاجر در مقام کارگردان است که به نویسندگی مصطفی زندی و سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی خود مهاجر در سال ۱۳۹۹ ساخته شد.

خلاصه فیلم جوجه‌تیغی

داستان این فیلم ماجرایی طنز از زندگی ناخواسته یک جوان متعصب را روایت می‌کند که پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده او را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به علاوه این فیلم درباره زنی است که می‌خواهد اولین رئیس‌جمهور زن ایران شود.

بازیگران فیلم جوجه تیغی

حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌، هادی کاظمی، آناهیتا درگاهی، نازنین بیاتی، پژمان بازغی، هومن برق‌نورد، مهتاب ثروتی، نگار فروزنده، محراب قاسم‌خانی، امید روحانی، آرزو نبوت، نوشین تبریزی، هادی عطایی، سارا والیانی، آیدا ماهیانی و صحرا اسدالهی بازیگران جوجه‌تیغی هستند.

آهنگسازی این اثر را آریا عظیمی‌نژاد بر عهده دارد که آهنگسازی آثار سینمایی چون طلا و مس، میم مثل مادر، نفوذی را در کارنامه دارد.

مهاجر طی سال‌های فعالیتش تدوین ده‌ها فیلم‌سینمایی از نام‌های سرشناس سینمای ایران را برعهده داشته است، او همچنین به عنوان تهیه‌کننده، آثاری چون اسرافیل و جاده خاکی را تولید کرده است.

زمان: جمعه، ١٠ می( 21 اردیبهشت) ساعت ٨:٣٠ شب در سینما سینه پولیس اونیوز مال

* جهت رزرو بلیط با شماره
** 0096898950128
https://wa.me/96898950128

جوجه تیغی به سینماها رسید + خلاصه و بازیگران فیلم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *