پست عمان برای دومین سال متوالی در خدمات پستی سریع بین‌المللی اول شد!

اجتماعی – عمان چنس: اداره پست (برید عمان)، برای دومین سال متوالی در بین 190 کشور عضو اتحادیه پستی جهانی، مقام اول را در عملکرد خدمات پستی سریع بین‌المللی و مقام دوم را در بخش تجربه مشتری کسب کرد.

رشد مداوم برید عمان در طول سال‌های گذشته، تعهد این شرکت به ارائه خدمات پستی پیشرفته و راه‌حل‌های جامع، و کارایی خدمات پستی سریع برید عمان مطابق با بهترین استانداردهای بین‌المللی، همگی در کنار هم منجر به کسب این دستاورد ارزشمند برای عمان شده‌اند.

برید عمان همواره در جهت ارتقای فناوری و زیرساخت‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند خدمات پستی را با سرعتی بیشتر، کیفیتی بالاتر و قیمتی مناسب‌تر به مشتریان خود ارائه دهد. برید عمان همواره رضایت مشتری را در اولویت قرار می‌دهد و به همین دلیل، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای بی‌نظیر و رضایت‌بخش را برای مشتریان خود رقم بزند و به طور مداوم در حال گسترش شبکه جهانی خود است تا بتواند خدمات پستی را به گوشه و کنار جهان ارائه دهد.

بدر الندابی، رئیس هیئت مدیره برید عمان و آسیاد اکسپرس: “حفظ رتبه اول شرکت در عملکرد خدمات پستی سریع برای دومین سال متوالی، نشان‌دهنده موفقیت استراتژی‌های توسعه کسب‌وکار شرکت و تعهد آن به برتری مداوم، قابلیت اطمینان و کیفیت است.”

شیخ ابراهیم الحوسنی، سرپرست مدیر عامل برید عمان و آسیاد اکسپرس: “این دستاورد ثمره تلاش‌های طولانی‌مدت برید عمان در مسیر تحول و رشد و رویکرد نهادی برجسته آن است. ما متعهد به ادامه تلاش برای ارتقای راه‌حل‌ها و محصولات خود هستیم تا استانداردهای جدیدی برای موفقیت تعیین کنیم.”

 

 

منبع: عمان ثبت به نقل از عمان آبزرور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *