قرارداد تامین مالی ۶۷ میلیون دلاری عربستان با بانک توسعه عمان

اقتصادی – عمان چنس: صندوق توسعه عربستان سعودی، یک قرارداد تامین مالی با بانک توسعه عمان امضا کرد. این بانک از برجسته‌ترین سازمان‌های دولتی عمان است و در زمینه ارائه تسهیلات مالی به شرکت‌های متوسط، کوچک و خرد فعالیت دارد.

صندوق سعودی در حساب کاربری خود در توییتر (ایکس) اعلام کرد که ارزش این قرارداد بالغ بر ۶۷ میلیون دلار است که در چارچوب برنامه حمایت دولت عربستان از عمان از طریق این صندوق، با سرمایه‌‎ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار، صورت می‌‎گیرد.

صندوق توسعه سعودی اضافه کرد که هدف از این قرارداد حمایت از طرح‌های بانک در تامین مالی فعالیت‌‎های شرکت‎های کوچک و متوسط، ارتقای رشد اجتماعی و اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان‌های مختلف عمان است.

قرارداد بین مدیرکل عملیات مالی و رئیس هیات سعودی در کمیته مشترک، سعید القحطانی، و مدیر کل خزانه‌‎داری وزارت دارایی و رئیس هیات عمانی در کمیته مشترک، زاهر العبری، با حضور حسین اللواتی مدیرعامل بانک، امضا شد.

لازم به ذکر است که این قرارداد دومین حمایت و تامین مالی عربستان از عمان است با این توضیح که در سپتامبر گذشته هم صندوق توسعه عربستان قراردادی به ارزش ۵۳.۳۳ میلیون دلار با بانک توسعه امضا کرده بود که آن هم در چارچوب برنامه حمایتی عربستان از عمان بود.

 

منبع:سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *