قراردادی برای ارائه خدمات تشویقی به سرمایه‌گذاران در عمان

اقتصادی – عمان چنس: مؤسسه عمومی شهرهای صنعتی عمان، «مدائن»، توافق اجرای یک برنامه همکاری را با شرکت خدمات گمرکی «المنسق» به امضا رساند که شامل ارائه ۱۱ خدمت گمرکی به سرمایه‌‎گذاران در عمان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری عمان، این امر در چارچوب تلاش این شرکت برای افزایش ارزش افزوده سرمایه‌گذاران در شهرهای صنعتی خود از طریق همکاری با موسسات بخش خصوصی با صلاحیت و تجربه در زمینه‌‎های مختلف برای ارائه خدمات با کیفیت به سرمایه‌گذاران صورت می‌‎گیرد.

این برنامه همکاری که به امضای اداره کل خدمات سرمایه‌‎گذاران «مدائن» رسید، شامل خدماتی از قبیل طبقه‌بندی لیست کالاها برای درخواست معافیت صنعتی جدید، مشاوره گمرکی برای دفاتر ترخیص کالا از گمرک، انواع مشاوره گمرکی برای شرکت‌ها، و پیگیری و اصلاح معاملات در گمرکات با دستور شرکت‌ها است.

این خدمات  همچنین شامل آموزش سامانه «بیان»، طبقه‌بندی لیست کالاها برای درخواست افزودن کالا برای معافیت مالیاتی، ذخیره لیست کالاها برای درخواست معافیت صنعتی در سامانه بیان، آموزش تشریفات گمرکی، و مشاوره در مورد سیستم بیان است.

مؤسسه عمومی شهرک‌های صنعتی، معروف به «مدائن» در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد و در حال حاضر گروهی از شهرهای صنعتی را مدیریت می‌کند که در استان‌های مختلف عمان، در صور، صحار، ریسوت، نزوی، البریمی، الرسیل، سمائل، عبری، المضیبی، محاس، واحه المعرفه مسقط قرار دارند.

 

منبع: سندباد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *