افتخاری برای عمان: گوبانو کوریسپاتی، برنده جایزه Legacy

اجتماعی- عمان چنس: گوبانو کوریسپاتی، دانش‌آموز سابق مدرسه بین‌المللی ABA عمان، بنیانگذار SWIFTmfi (حمایت از زنان در آشفتگی مالی)، جایزه Legacy را دریافت کرد.

وی به خاطر کار خود در زمینه میکروامور مالی جهانی و توانمندسازی جامعه، به ویژه برای توانمندسازی زنان، مورد تقدیر قرار گرفت.

کوریسپاتی جوانترین بنیانگذار یک موسسه میکروامور مالی و اولین فرد از عمان است که این جایزه را دریافت می کند.
SWIFTmfi راه حل های مالی را برای زنان در جوامع محروم ارائه می دهد و به آنها در شروع کسب و کار و دستیابی به استقلال مالی کمک می کند.

این جایزه خدمات کوریسپاتی به بیش از 3000 زن در 77 کشور و به طور غیرمستقیم به بیش از 70000 نفر را به رسمیت می شناسد.

کار پیشگام کوریسپاتی از طریق SWIFTmfi که در ابتدا از مدرسه ABA عمان در سال 2019 شروع شد، با ارائه راه‌حل‌های مالی خرد در دسترس، زندگی زنان در جوامع حاشیه‌نشین را به طرز چشمگیری متحول کرده است.

گوبانو کوریسپاتی ملیت عمانی دارد. او در عمان متولد و بزرگ شده است و در حال حاضر در دانشگاه پنسیلوانیا در ایالات متحده تحصیل می کند.

کوریسپاتی همچنین الگویی برای جوانان است و بیش از 4200 دانش آموز را در جمع آوری کمک های مالی و فعالیت های ترویجی الهام بخشیده است.

جایزه Legacy به کوریسپاتی به خاطر مربیگری، فرصت های شبکه سازی و کمک مالی برای ادامه کارش ارائه می شود. او به عنوان الهام بخش جوانان برای دنبال کردن خیر اجتماعی تلقی می شود.

منبع:عمان ثبت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *