اسفند ماه نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مسقط برگزار می شود

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی کتاب در استان مسقط عمان از 21 فوریه در حال راه اندازی و برگزاری خواهد بود. نشست خبری کمیته اصلی نمایشگاه عمان اعلام کرده است که زمان اتمام نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط از 21 فوریه تا 2 مارس (2 تا 12 اسفند)خواهد بود.

به گزارش عمان چنس، در این نمایشگاه قرار است 19 هزار عنوان کتاب با 847 شرکت کننده از 34 کشور در معرض نمایش عمومی قرار بگیرد. در این مجموعه نمایشگاهی، بیشترین کتاب برای کشور شرکت کننده به ترتیب متعلق به مصر، عمان، لبنان و سوریه است.

نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط شامل 622 هزار عنوان کتاب است. از این تعداد، 268 هزار عنوان به زبان عربی و 20 هزار عنوان به زبان انگلیسی تالیف شده است. تمام کتاب‌ها برای اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان و خانواده، مناسب خواهد بود.

موضوع اصلی نمایشگاه کتاب 21 فوریه 2024 مسقط مربوط به تاثیرات هوش مصنوعی بر روی نشر و فرهنگ کتاب خواهد بود. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه به کمک هوش مصنوعی و ربات‌هایی که با نقشه سه بعدی نمایشگاه آشنا هستند راهنمایی خواهند شد.

نمایشگاه به تمام آرمان‌ها برای نجات فلسطین متمرکز خواهد بود و شیخ کاهلان الخاروسی، دستیار مفتی اعظم شیخ احمد الخلیلی، در آن سخنرانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *