عمان به عنوان مقرون به صرفه‌ترین کشور معاف از مالیات در سال 2024

عمان به عنوان مقرون به صرفه‌ترین کشور معاف از مالیات برای نقل مکان در سال ۲۰۲۴ اعلام شد.

به گزارش عمان چنس، در مطالعه اخیر انجام شده توسط ارائه دهنده بیمه مهاجرت، ویلیام راسل (william-russell)، عمان به دلیل برخورداری از امتیاز جابجایی 7.92، به گزینه‌ای اصلی برای مهاجران تبدیل شده است.

مقرون به صرفه بودن در هزینه‌های مسکن، آب و برق این کشور را مقصدی برای افرادی که به دنبال زندگی مقرون به صرفه و بدون مالیات هستند مناسب ساخته است. این مطالعه عمان را به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گزینه برای اجاره یا خرید آپارتمان و کاهش هزینه‌های ماهانه زندگی معرفی می‌کند.

امتیاز جابجایی شامل عوامل مختلفی مانند هزینه‌های پرواز، قیمت اجاره و قبوض آب و برق محاسبه شده است. مقرون به صرفه‌ترین کشور معاف از مالیات برای مهاجرت مهاجران برای نقل مکان، عمان است که امتیاز جابجایی 7.92 از 10 را کسب می‌کند.

طبق این گزارش عمان ارزان‌ترین کشور برای خرید یا اجاره آپارتمان و همچنین مقرون به صرفه‌ترین کشور از نظر هزینه‌های ماهانه (به استثنای اجاره) است. این کشور همچنین سومین کشور ارزان قیمت برای قبوض ماهانه آب و برق است که حدود 103 دلار آمریکا هزینه دارد.

تیم ویلیام راسل مقاصد معاف از مالیات محبوب را بر اساس عوامل هزینه جابجایی مانند پرواز‌ها، اجاره بها و صورت‌حساب‌های آب و برق رتبه‌بندی کرده است تا مقرون‌به‌صرفه‌ترین کشور‌های جهان بدون مالیات را برای نقل مکان به این سال نشان دهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *