اعطای مجوز ساخت پل در  مجتمع تلال القرم

شرکت الأرجان، یک توسعه دهنده املاک معروف در عمان، فاش کرده است که مجوز رسمی از شهرداری مسقط برای ساخت یک پل ایرلندی را دریافت کرده است. هدف این پل برقراری ارتباط راحت و دسترسی آسان برای ساکنان مجتمع تلال القرم است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این پروژه که قرار است از 20 آگوست آغاز شود، با رعایت استانداردهای طراحی بزرگراه عمان در سال 2017، دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد.

این تأییدیه پس از یک مطالعه جامع هیدرولوژیکی اعطا شد که پایداری ساختاری و جریان آب کارآمد را در طول فصول بارانی و در تمام طول سال تضمین می‌کند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که اجرای اقدامات دقیق زهکشی زهکشی آب های سطحی را بیشتر بهینه می‌کند.

الأرجان فراتر از مرزهای زمین توسعه رفته است و تعهد خود را به توسعه جامعه تنها با تأمین مالی اتصال پل ایرلندی در حوزه عمومی نشان داده است.

به گفته این شرکت، این پل که ابعادی معادل 4×4 متر دارد و از 27 سلول تشکیل شده است، نقش مهمی در برقراری ارتباط مداوم با تلال القرم در تمام طول سال خواهد داشت. این امر امنیت و رفاه نه تنها ساکنان تلال القرم، بلکه محله اطراف و جامعه گسترده‌تر را تضمین می‌کند.

مهندس ماهر جوجو، سرپرست مدیر کلی تلال القرم، درباره این نقطه عطف اظهار داشت: «در الأرجان،ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا تجربه زندگی را برای ساکنان و سرمایه گذاران ارزشمند خود افزایش دهیم. ایمنی همچنان یک نگرانی اساسی است و آن را به اولویت اصلی در طول ایجاد پل تبدیل می‌کند. ساخت پل ایرلندی نشان دهنده تعهد تزلزل ناپذیر ما برای ایجاد جوامع پر رونق با زیرساخت‌های سطح بالا و ایمنی است.»

با این اقدام، سرمایه‌گذاران متعددی جذب تلال القرم خواهند شد.

مهندسین و معماران مشاور الأرجان خدمات مشاوره‌ای در صنعت ساخت و ساز با تخصص در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت و ساز ساختمان، زیرساخت‌های جاده‌ای، سیستم‌های مدیریت آب و فاضلاب و بخش انتقال نیرو ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *