فوری: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید در عمان

وزارت تجارت، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری اشاره کرد که تعدادی فرصت سرمایه‌گذاری در بخش تولید وجود دارد که حجم سرمایه‌گذاری بیش از 122 میلیون ریال است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، این فرصت‌ها با ایجاد «کارخانه تولید مانع و میله‌های مس» در منطقه صنعتی سمائل و منطقه صنعتی عبری، فرصتی برای ایجاد «کارخانه ریخته‌گری فولاد و تولید شمش‌های فولادی» در استان باطنه شمالی ارائه می‌شود.

همچنین، راه اندازی «تولید ظروف فویل آلومینیومی نیمه سفت و سخت»، یک مرکز جدید در شهرک صنعتی صحار که آلومینیوم از پیش ساخته شده را برای ساخت بشقاب تولید می‌کند و یک کارخانه فولاد در ظفار از دیگر فرصت‎های سرمایه‌گذاری به‌روزشده در عمان محسوب می‌شوند.

این فرصت‌ها به جذب سرمایه گذاری‌های با کیفیت در بخش‌های متنوع اقتصادی و توسعه استان‌ها کمک می‌کند.

چنین فرصت‌هایی همچنین به ایجاد فضای مناسب برای موفقیت و توسعه همه سرمایه‌گذاری‌ها، توانمندسازی و تحریک بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری کمک می‌کند. همچنین، افزایش نسبت سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در تولید ناخالص داخلی و ارتقای عمان به عنوان مرکز سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی مطرح می‎شود.

این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی نیز در چارچوب برنامه اقدام وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه‌گذاری برای پروژه‌ها، برنامه‌ها، ابتکارات و بخش‌های سرمایه‌گذاری هدفمند که به توسعه اقتصاد ملی کمک می‌کنند، در راستای چشم‌انداز عمان 2040 قرار دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *