استقبال دولت عمان از مشارکت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات (MTCIT) مجموعه‌ای از قراردادها را به شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) به ارزش بیش از 41 میلیون ریال در بخش‌های حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطا کرده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، ترکی بن سلیمان الحسنی، مدیر بخش مناقصات و قراردادها در وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت که ارزش قراردادها با شرکت‌های کوچک و متوسط در بخش حمل و نقل حدود 40 میلیون ریال است. این قراردادها نیمی از کل مناقصه‌های بین سال‌های 2022 و 2023 را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: «هزینه های مربوط به قراردادهای مستقیم منعقد شده با شرکت های کوچک و متوسط در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به یک میلیون و 450 هزار ریال رسیده است که معادل 95 درصد از کل مناقصات اعطا شده در این بخش در نیمه ابتدایی سال 2023 است.»

سلیمان الحسنی تایید کرد که این وزارتخانه با همکاری اداره توسعه شرکت های کوچک و متوسط (ASMED)، فرصت های شغلی را برای شرکت های کوچک و متوسط به عنوان تامین کنندگان یا پیمانکاران اصلی در بخش های مختلف فراهم کرده است. این بخش‌ها شامل پیمانکاری بندر، جاده و پل، خدمات فناوری اطلاعات، لوله‌های باکس، مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات، سرعت‌گیر در خیابان‌ها، تامین و مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات، چراغ‌های راهنمایی، تیرهای روشنایی خیابان‌ها، موانع آهنی، موانع بتنی، مقررات راهنمایی، رنگدانه‌های جاده و رنگ و همچنین سایر محصولات مرتبط در حوزه پیمانکاری ساختمان، جاده‌ها، پل‌ها و خدمات فناوری اطلاعات است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *