آغاز پروازهای هفتگی سلام ایر عمان به مقصد ریزه ترکیه

سلام ایر، اولین شرکت هواپیمایی ارزان قیمت عمان، پروازهای مستقیم خود را به شهر ریزه ترکیه با آخرین هواپیمای ایرباس خود آغاز کرد. این شرکت که هر شنبه و سه شنبه پرواز دارد، یکی از اولین خطوط هوایی بین المللی است که پروازهای مستقیم به ریزه را انجام می‌دهد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، کاپیتان محمد احمد، مدیر عامل سلام ایر، اعلام کرد که این شرکت عمانی با انجام پروازهای مستقیم از مسقط به ریزه قصد دارد با بسیاری از بازارهای محلی و بین المللی در خاورمیانه ارتباط برقرار کند.

وی توضیح داد که با این کار تعداد کل پروازهای سلام ایر به ترکیه به 18 پرواز هفتگی به مقصد استانبول، ترابزون و ریزه می‌رسد.

این مقصد جدید در چارچوب چشم انداز عملیاتی سلام ایر است که هدف آن دستیابی به مقاصد گردشگری جدید که قبلاً در دسترس مسافران نبود و گسترش دامنه فعالیت خود است. یکی از اهداف سلام ایر، ارائه خدمات در دسترس و ارزان است.

مهمت حکیم اوغلو، سفیر جمهوری ترکیه در عمان نیز گفت: «پرواز از عمان به ریزه، باعث رونق گردشگری در هر دو کشور می‌شود. توسعه فعالیت‌های گردشگری تأثیر مالی مستقیمی بر بسیاری از بخش‌های تجاری مانند خطوط هوایی، شرکت‌های کرایه اتومبیل، آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌ها خواهد داشت و در عین حال فرصت‌های شغلی را برای شهروندان هر دو کشور فراهم می‌کند.»

وی به خبرگزاری عمان توضیح داد که افزایش تعداد پروازهای بین دو کشور به طور مستمر روابط تجاری دوجانبه را تقویت می‌کند و نسبت بازدیدهای گردشگری و تجاری از ترکیه به عمان را افزایش می‌دهد. این امر فرصت‌های سرمایه گذاری و تجارت مشترک زیادی را در آینده فراهم می‌نماید.

بیشتر بخوانید:

سلام ایر اولین شرکتی بود که پروازهای مستقیم بین عمان و ترابزون ترکیه را راه‌اندازی کرد. بعد از آن، دیگر شرکت‌های هواپیمایی هم تشویق شدند مقاصد مشترک میان عمان و ترکیه را افزایش دهند.

در حال حاضر، سلام ایر به صورت هفتگی به بیش از 39 مقصد داخلی و بین‌المللی از جمله تهران، شیراز، مشهد، استانبول، آلماتی، باکو، بانکوک، کویت، ریاض، دمام، جده، مدینه، دوحه، بحرین، دوبی، فجیره، بیروت، کوالالامپور، اسکندریه، ریزه، ترابزون، پراگ، چیتاگونگ، کلمبو، کراچی، پوکت لاکنو، مولتان، سیالکوت، جایپور و تریواندروم پرواز دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *