افزایش برج‌های مخابراتی نمادین در عمان

عمان تاورز، شرکت ارائه‌دهنده زیرساخت‌های غیرفعال بی‌سیم بی‌سیم در کشور، توافق‌نامه‌ای را با مؤسسه عمومی شهرک‌های صنعتی (مداین) برای نصب برج‌های مخابراتی موزاییکی نمادین خود در شهرهای صنعتی این کشور که در سراسر عمان توزیع شده‌اند، امضا کرده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از عمان آبزرور، علاوه بر اینکه اپراتورهای مخابراتی می‌توانند آخرین نسل خدمات مخابراتی را به مشتریان خود ارائه دهند، این دکل‌های مخابراتی متمایز همچنین به عنوان ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی مجهز می‌شوند؛ اقدامی که برای ترویج تحرک الکترونیکی مطابق با قوانین دولت عمان طراحی شده است.

این اطلاعیه در پی مجموعه‌ای از اقدامات و ابتکارات نظارتی است که اخیرا توسط وزارت نیرو و مواد معدنی، وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بازرگانی، صنعت و تشویق سرمایه گذاری و سازمان تنظیم مقررات خدمات عمومی برای کمک به افزایش خودروهای الکتریکی رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید:

از نظر عمان تاورز، این نوآوری‌ها به افزایش درآمدزایی و فعال کردن زیر ساخت‌های غیر فعال بی سیمی در سراسر کشور کمک می‌کند.

سال گذشته، شرکت عمان تاورز، برج ثابتش را در قلب صلاله مجهز به صفحه نمایش‌های ال ای دی بزرگ کرد. مجید الخاروسی، مدیر عامل شرکت عمان تاورز در پستی گفت که توافق با مداین راه را برای نصب برج های موزاییکی در تمام شهرهای صنعتی هموار می‌کند.

در یک مشارکت استراتژیک بلندمدت، عمان تاورز و مؤسسه عمومی شهرک‌های صنعتی توافقنامه‌ای برای ساخت تعدادی برج موزاییکی در تمام مناطق صنعتی در سلطان نشین امضا کردند تا خدمات و ظرفیت اپراتورهای خدماتی را که مایل به بهره‌مندی از این خدمات هستند، گسترش دهند.

برج‌های جدید می‌توانند فناوری‌های مرتبط با انقلاب صنعتی چهارم و با قابلیت تامین (شارژ) خودروهای برقی را در خود جای دهند.

عمان تاورز در سال 2018 تأسیس شد تا روند بی سیمی شدن مخابرات در عمان را تسریع ببخشد. شرکت‌های عمان 70، سرمایه‌گدری السروش، عمان براد باند و اکتیو کو در اداره عمان تاورز نقش فعال دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *