استقبال سفیر ایران در عمان از گسترش روابط دو کشور

علی نجفی خوشرودی سفیر ایران در عمان گفت: سفر سلطان هیثم به طارق به تهران و دیدار وی با مقام معظم رهبری موجب ارتقای سطح بی سابقه‌ای از مشارکت و همکاری بین دو ملت خواهد شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، سفیر ایران با تاکید بر روابط تاریخی و ممتاز ایران و عمان، بر هماهنگی و رایزنی مستمر در زمینه مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی تاکید کرد. «علاوه بر این، هر دو کشور در مورد مسائل اقتصادی و سیاسی که به نفع ملت‌شان است، گفتگوهای مفیدی انجام می‌دهند.»

خوشرودی از اقدامات انجام شده برای تقویت ارتباط هوایی و دریایی بین عمان و ایران قدردانی کرد. انتظار می‌رود این پیشرفت‌ها تاثیر به‌سزایی در تقویت مبادلات تجاری و اقتصادی بین تهران و مسقط داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

سفیر ایران در عمان همچنین تأثیرات مثبت معافیت شهروندان هر دو کشور از شرایط ویزای سفر را تأیید کرد. این سیاست نه تنها گردشگری متقابل را تسهیل کرده است، بلکه منجر به افزایش تعداد پروازهای روزانه بین ایران و عمان شده و روابط تجاری را بیشتر تقویت کرده است.

وی تاکید کرد: عمان جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی ایران دارد؛ چرا که رهبر انقلاب همواره از نقش متوازن و تاثیرگذار عمان در منطقه و جهان تمجید می‌کنند.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *