معرفی سه مقصد پرواز جدید برای سلام ایر عمان

سلام ایر از ژوئن و ژوئیه 2023 سه مقصد جدید از به مقصدهای آلماتی قزاقستان، کوالالامپور در مالزی و وریزه در ترکیه خواهد داشت. بر اساس اعلام کاپیتان محمد احمد، مدیر عامل سلام ایر، 20 مقصد دیگر هم در حال در اروپا به زودی به فرودگاه‌های مسقط و صلاله اضافه خواهند شد.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آو عمان، کاپیتان محمد احمد، مدیر عامل سلام ایر، گفت که شهر آلماتی یکی از بزرگترین شهرهای قزاقستان محسوب می شود و دارای پتانسیل گردشگری است. این شرکت به دنبال آن است که مسیر عمان به آلماتی در طول سال پیوسته باشد و پروازها به صورت فصلی نباشند.

کاپیتان محمد درباره ایستگاه‌های فصلی که در تابستان راه‌اندازی می‌شوند، توضیح داد که این ایستگاه‌ها عبارتند از: خط مسقط – سارایوو، خط مسقط – باکو، خط مسقط – بورسا، خط صحار – ترابزون و خط مسقط – بیروت. وی خاطرنشان کرد: خط مسقط – ترابزون با توجه به حضور خوب مردم به یکی از خطوط مستقیم فعال در طول سال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل سلام ایر خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر به 38 فرودگاه داخلی و بین المللی از جمله صحار، صلاله، دقم، مسیره، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و تعدادی از کشورهای عربی، آسیایی و اروپایی پرواز دارد.

کاپیتان محمد در خصوص اضافه شدن هواپیماهای جدید تایید کرد که این شرکت طی دو ماه آینده سه فروند هواپیمای جدید ایرباس A321 و تا پایان سال جاری سه فروند هواپیمای دیگر را دریافت خواهد کرد. با این کار تعداد ناوگان این شرکت به 17 فروند هواپیما می‌رسد.

کاپیتان محمد اشاره کرد که سلام ایر از زمان آغاز به کار خود بیش از 7.5 میلیون مسافر را جابجا کرده است که این یک دستاورد برای شرکتی است که شش سال فعالیت خود را به پایان رسانده است. وی توضیح داد که این امر تأثیر مثبتی بر تمام بخش‌های گردشگری و خدماتی در عمان داشته است.

شرکت سلام ایر تأثیر 840 میلیون ریالی بر اقتصاد عمان در سال 2022 داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *