تکمیل 60 میلیون ریال پروژه در سال 2022 توسط شرکت انتقال برق عمان

شرکت انتقال برق عمان، یکی از اعضای گروه نما، در گزارش سالانه خود اعلام کرد شش پروژه کلیدی به ارزش 60 میلیون ریال را که در طول سال 2022 برنامه ریزی شده بود، تکمیل کرده است.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، صالح ناصر الرومهی، مدیرعامل شرکت انتقال برق عمان، در بیانیه خود در این گزارش گفت: «شرکت انتقال برق عمان به پیشرفت در اجرای پروژه های برنامه ریزی شده برای سال 2022 ادامه می‌دهد. همانطور که برنامه ریزی شده بود، ما چندین پروژه را با موفقیت به پایان رسانده‌ایم که ارزش کل آنها حدود 60 میلیون ریال است.»

این پروژه‌ها در تقویت شبکه انتقال سلطنتی و همسویی آن با برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی شرکت انتقال برق عمان ضروری هستند.

در بخش دیگری از مصاحبه آمده است: «هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که شبکه ظرفیت و آمادگی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برق در سراسر عمان را دارد. این شرکت متعهد به ارائه پروژه‌های با کیفیت بالا است که اهداف تجاری را در چارچوب بودجه و با بالاترین استانداردهای کیفیت برآورده می‌کند.»

به گفته مدیرعامل، شرکت انتقال برق عمان متعهد است که پروژه‌های خود را طبق برنامه مصوب تأمین مالی کند تا بتواند شبکه انتقال را گسترش دهد و تقاضای فزاینده برق را برآورده کند. در سال گذشته، این شرکت یک وام تامین مالی داخلی به مبلغ 90 میلیون ریال تهیه کرد و در همان سال مراحل لازم را انجام داد.

پروژه‌های کلیدی که طبق برنامه توسط شرکت انتقال برق عمان انجام شده‌اند، عبارتند از: ایستگاه شبکه 132/33 کیلوولت مرباط و خطوط انتقال مرتبط با آن (هزینه 11 میلیون ریال)، ایستگاه شبکه 132/33kV وادی بنی عوف و خطوط انتقال مرتبط با آن (هزینه 15 میلیون ریال). ایستگاه شبکه 400/132 کیلوولت نهضه(هزینه 16 میلیون ریال)؛ ایستگاه شبکه صنعتی 132/133 کیلوولت مبیلا و خطوط انتقال مرتبط با آن (هزینه 8 میلیون ریال ) و ارتقاء ترانسفورماتورهای ثمریت.

بیشتر بخوانید:

سودها به 77 میلیون ریال افزایش یافت

بر اساس گزارش سالانه، درآمد شرکت انتقال برق عمان در سال 2022 حدود 143 میلیون ریال بود که نسبت به 130 میلیون ریال سال 2021 افزایش قابل توجه 9.8 درصدی را به ثبت رسانده است.

این رشد درآمد به شرکت کمک کرد تا در سال 200 حدود 7.5 درصد افزایش در سود کل داشته باشد و به 77.67 میلیون دلار در سال 2022 برسد.

این شرکت در حال حاضر در حال تجدید نظر در چشم انداز و ماموریت خود برای اطمینان از رفع نیازهای مرحله بعدی است.

شرکت انتقال برق عمان هشت پروژه کلیدی برای سال 2023 برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *