برگزاری جشنواره‌های تابستانی توسط شهرداری مسقط

پس از موفقیت جشنواره‌هایی مانند شب‌های مسقط و غذاهای مسقط، شهرداری مسقط در نظر دارد یک فستیوال تابستانی یک ماهه را از 28 ژوئن برگزار کند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از مسقط دیلی، یکی از مقامات شهرداری مسقط در گفتگو با مسقط دیلی گفت: «شهرداری مجموعه‌ای از رویدادهای تابستانی را از 28 ژوئن تا 28 جولای برگزار می‌کند. هدف این جشنواره تحریک حرکت تجاری، ایجاد فعالیت‌های تفریحی برای خانواده‌ها و کودکان و ایجاد فرصت‌های شغلی است.»

این مقام مسئول تصریح کرد: با برگزاری این جشنواره، شهرداری می‌خواهد با فراهم کردن فضایی برای تعامل اجتماعی و فرهنگی، گردشگری داخلی و حمایت از صنایع بومی را ارتقا دهد.

در گام اول، شهرداری مناقصه‌هایی را برای دعوت از علاقه‌مندان برای رویدادها و فعالیت‌های سرگرمی مختلف از جمله دکوراسیون و طراحی سایت جشنواره برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید:

رویدادهای جشنواره تابستانی بر کودکان و خانواده‌ها متمرکز است.

هر چند، هنوز محل خاصی برای محل این نمایشگاه تدارک دیده نشده است. محل برگزاری احتمالاً در ساحل العذیبه، صور الحدید در السیب یا الحیل شمالی خواهد بود.

وی افزود: «جشنواره تابستانی با هدف تشویق مردم به بازدید از سواحل و نزدیکی به طبیعت برگزار می‌شود. هدف ما این است که به مردم انگیزه دهیم تا از خانه‌های خود بیرون بیایند و در سواحل به فعالیت‌های تفریحی بپردازند. امیدواریم مردم هم از جشنواره‌ها و برنامه‌های تابستانی استقبال کنند.»

شهرداری همواره در تلاش است تا زمینه‌های تفریح عمومی و حمایت از گردشگری داخلی را فراهم کند.

شهرداری جشنواره مسقط را پس از سه سال وقفه از 19 ژانویه تا 4 فوریه در باغ نسیم، مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های عمان، انجمن خودرو عمان و پارک القرم برگزار کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *