نقش برجسته شرکت بیمه کریدت عمان در تقویت توسعه اقتصادی

کریدت عمان در سال 2022 نسبت به سال 2021 رشد 148 درصدی را در حجم فروش بیمه برای صادرات و فروش داخلی عمان به ثبت رساند.

به گزارش عمان چنس و به نقل از تایمز آ عمان، ارزش کل فروش بیمه در سال 2022 بالغ بر 333 میلیون و 289 هزار و 781 ریال بود. علاوه بر این، فروش داخلی بیمه در داخل خاک عمان به رقم 145 میلیون و 468 هزار و 984 ریال رسید.

بخش‌های مسکن، پتروشیمی، معدن، کشاورزی، مصالح ساختمانی و صنایع غذایی در صدر بیمه‌شدگان بودند.

شرکت کریدت عمان بیش از 2 هزار و 855 مشتری داخلی و خارجی به ثبت رسانده است.

تمام این اقدامات در راستای فرمان سلطنتی سلطان هیثم مبنی بر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و تسهیل روند صادرات است. دستیابی به اهداف چشم انداز عمان 2040 یکی از آرمان‌های دولت وقت عمان به شمار می‌رود. این برنامه بر تحریک فعالیت‌های اقتصادی و توسعه محیط اقتصاد کلان با ایجاد مکانیسم‌ها و رویه‌های مناسب برای اطمینان از بازگشت سریع فعالیت‌های اقتصادی و دستیابی به نرخ رشد ثابت اقتصادی متمرکز است.

کریدت عمان به تلاش‌های خود برای پیشبرد توسعه اقتصادی از طریق خدمات بیمه‌ای ادامه می‌دهد که به تولیدکنندگان و صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا محصولات‌شان را به فروش برسانند و حجم فروش خود را بدون نگرانی از عدم پرداخت توسط خریدار افزایش دهند.

کریدت عمان همچنین با بررسی شرایط بازار و کشور صادرکننده و سازوکارهایی که برای تجارت استفاده می‌شود، به تولیدکنندگان عمانی برای ورود به بازارهای جذاب در کشورهای مختلف جهان مشاوره و راهنمایی می‌دهد.

شرکت کریدت عمان به دلیل نقش حیاتی صاحبان بنگاه‌های کوچک و متوسط و به عنوان یکی از پیشرانان اقتصاد ملی با ارائه تسهیلات به صاحبان این دسته از کسب‌وکارها از طریق خدمات و راهکارهای بیمه‌ای یکپارچه، توجه زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *